Banner Forum Image

Quinny Zapp - Vad tycker ni.?

Diskutera fakta och råd kring barnsäkerhet, barnvagnar, bärsjalar och bilbarnstolar

Quinny Zapp - Vad tycker ni.?

Inläggav karisma__ » tor maj 28, 2009 21:07

Jag tycker att den är sjukt snygg iaf.! Funderar på om det är bra med fästet till maxi cosi's baby-skydd.? Vad tycker ni.? Ni som har haft den vagnene ihop med baby-skyddet tycker ni att det har varit bra och är det en bra vagn.?
BildBild

Mamma och Pappa älskar er.!

BildBild

http://emmaevelinah.blogg.se
Användarvisningsbild
karisma__
Alltid online
Alltid online

Re: Quinny Zapp - Vad tycker ni.?

Inläggav karisma__ » tor maj 28, 2009 23:24

Egentligen såå behöver vi inga fler vagnar vi har en phil och ted, och en paraply sulky. Paraply sulkyn är såå liten och smidig. Helt kanon. Men jag tycker att den är såå ful. Det är en marin blå paraply sulky av enklaste modell. Skit tråkig, men smidig och underbar på alla sätt och miio älskar den. Men jag skulle vilja ha ngt som känns mer trendigt och snyggt. Jag har kollat så Quinny zapp och även Esperit light flying E. Tycker båda vagnarna är snygga och verka smidiga. Har ni några tips så andra snygga smidiga vagnar.? Jag är öppen för förslag samt om ni har positiva/negativa erfarenheter av dessa 2vagnar såå tveka inte att skriva.!
BildBild

Mamma och Pappa älskar er.!

BildBild

http://emmaevelinah.blogg.se
Användarvisningsbild
karisma__
Alltid online
Alltid online

Inläggav shoegal » fre maj 29, 2009 18:54

Vi har en Quinny zapp och jag gillar den inte! Som tur är samlade jag ihop till den med Semperkoder, annars hade jag ångrat mig bittert. Den funkar bra som galleria-vagn, men jag tycker att det saknas ett fotstöd plus att det inte finns någon varukorg plus att det inte går att hänga skötväska på den för då blir den baktung och tippar. Det som är bra är att den är superlätt och blir superliten när man fäller ihop den. Den har dock inget annat läge än sittläget så den går ju inte att ha när det är tänkt att barnet ska sova i vagnen. Så jag är inget fan av den.
Bild
shoegal
Alltid online
Alltid online

Inläggav loooolita » lör maj 30, 2009 23:44

jag har åxå en zapp pefekt att ha när man ska gå runt i stan i affärer ,,,,,men ja säger som shoegal tur man samla semperkoder å fick vagnen den vägen för ja skulle aldrig köpa den.....den kostar väl dock 2000spänn å köpa,,,,det enda positiva är väl att den är lättkörd,¨å väger lite samt blir miniliten ihopfälld,,,,,,den duger som shopping vagn men inget mer,,,,,tyvärr...
BildBild
BildBild
loooolita
Alltid online
Alltid online

Återgå till Barnsäkerhet & barnvagnar