Provat en studio
37 inlägg • Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
Provat en studio
Ja jag fick prova fota i en studio igår, tänkte bara visa en bild på min lilla skrutt. Och jag kan ju säga att jag blev ÄNNU mer sugen på att skaffa en egen hemmastudio haha
Jaja här är den i alla fall. Visst..tror den är aningen ljus men jag blev nöjd ändå för att vara första gången 
- Bilagor
-
- förminskad.jpg (85.83 KB) Visad 799 gånger
- LillaMalin
Re: Provat en studio
Men åh så fin, hon är ju så söt lilla Tindra
Förstår att du blir sugen på hemmastudio, tar du så fina bilder så kan du räkna med en del kunder 
-

Tossy - Alltid online

åhhh så sött!!! 
- Ki27
- Alltid online

Tossy skrev:Men åh så fin, hon är ju så söt lilla TindraFörstår att du blir sugen på hemmastudio, tar du så fina bilder så kan du räkna med en del kunder
Oj! Tack!
Tack för kommentarerna!
- LillaMalin
Så söt hon är...
Visst är det en dyr hobby, men de flesta hobbyer kostar ju en del.. Den här kan du ju tjäna pengar på också...
Visst är det en dyr hobby, men de flesta hobbyer kostar ju en del.. Den här kan du ju tjäna pengar på också...
-

Frixie - Moderator på Vimedbarn.se
har du fotat??? Så himla fiin bild?? Med din såå söööta lilla dotter kan de la inte ha vart så svårt
! 
- Tigi
- Alltid online

Tigi: Jo det är jag som fotat
Hehe ja fasst just när denna bilden togs var det svårt, för hon vägrade ligga stilla haha 
- LillaMalin
Jättefin bild! Och vilken söt dotter du har!
- Cecilia*
- Alltid online

LillaMalin skrev:Tossy skrev:Men åh så fin, hon är ju så söt lilla TindraFörstår att du blir sugen på hemmastudio, tar du så fina bilder så kan du räkna med en del kunder
Oj! Tack!Jaa man kanske skulle skaffa sig en då, haha. Fasst det är synd att man har skaffat sig en sån dyr hobby
Sånna blixtar med mera är inte gratis direkt
Tack för kommentarerna!
en hemma studio är faktiskt inte så dyr ,,, blev så förvånad för några år sedan när jag gick på fotokurs att det inte var så dyrt... kolla in annonser i fototidningar så ska du se *L* (obs kommer inte i håg priset som jag såg för det var några år sedan)
-

zettan - Alltid online

wow! Va duktig du e! hehe...det roliga med att fota små i studio (vi gjorde ju det med barnen då de va 6 mån) e att de kan röra sig hur mkt de vill å göra lite som dom vill...bilderna blir så fina ändå
... man får kansek locka med lite leksaker å så precis bredviid kameran så kollar dom nästan in i kameran iallafall . =) om man vill att de ska titta in i kamern 
- Tigi
- Alltid online

37 inlägg • Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
Återgå till Foto & scrapbooking