Problemet åtgärdat
10 inlägg • Sida 1 av 1
Problemet åtgärdat
Toppenbra och snabb lösning och nu vet jag hur jag ska göra om någonting liknande skulle ske igen.
Kram på er!
Kram på er!
Senast redigerad av TeodorsMamma tis nov 18, 2008 13:07, redigerad totalt 1 gång.
- TeodorsMamma
Re: Men hjälp! ADMINISTRATÖR..
Fy F-----n! Har pm-at Stina!
- Ki27
- Alltid online

Jag råkade också på den, bläddrade snabbt bort bilderna och försökte febrilt komma på hur man rapporterar sånt. Fan kan inte alla dessa idiotiska snusknissar som bor på jorden gå upp i rök?!!! Blir så jävla förbannad...
-

moia - Alltid online

Har också PM:at både Stina och Frixie! Såg nåt konstigt namn i en annan tråd nu också så den vågade jag inte ens öppna! 
- Cecilia*
- Alltid online

Jag rapporterade inlägget strax efter det kom in. Det är inte en person som lägger in detta utan det är program som lägger in såna där meddelanden på olika forum på nätet, liknande alla spam-mail som man får till sin hotmail eller annan mail. Fast visst är det människor som skrivit programmen...hur som helst så är det inte en person som är inne och snokar och lägger in skiten åtminstone.
Återigen, skrev detta i en annan tråd som en bot lagt upp, administratörerna borde kanske gå ut med ett mail till alla och förklara detta, att det inte är personer som skriver inläggen, och jag hoppas verkligen att ni försöker göra något åt säkerheten för ärligt talat så har det kommit in alldeles för många sådana på sistone. Text är "okej" (självklart inte okej men där ser man ju inget iallafall) men att öppna en tråd och se porrbilder är verkkligen inget vi vill!!!
Gör nåt åt skiten, snälla!!
Återigen, skrev detta i en annan tråd som en bot lagt upp, administratörerna borde kanske gå ut med ett mail till alla och förklara detta, att det inte är personer som skriver inläggen, och jag hoppas verkligen att ni försöker göra något åt säkerheten för ärligt talat så har det kommit in alldeles för många sådana på sistone. Text är "okej" (självklart inte okej men där ser man ju inget iallafall) men att öppna en tråd och se porrbilder är verkkligen inget vi vill!!!
Gör nåt åt skiten, snälla!!
-

Tossy - Alltid online

Skulle de inte kunna ha en sån där "hemlig" suddig bokstavskombination som man måste fylla i varje gång när man gör ett inlägg, då kan dom väl inte lägga in det så där lätt, eller?
- Ki27
- Alltid online

sasoki: det räcker att ha det så när man ska registrera sig för att det ska bli svårare.
- Liina
- Alltid online

aha, det borde de ju fixa då! Det är ju sånna här varje dag.
- Ki27
- Alltid online

Sorry alla att det fick ligga kvar så länge som det gjorde...
Men snälla ni! Få inte sån panik!
Det är ingen verklig person som lägger såna inlägg...
Det är små program som far runt på Internet gjorda just för att sprida hemska länkar och skapa panik ibland oss...
När ni ser ett sådant inlägg klicka på den lilla triangeln med utropstecken i så rapporterar ni inlägget och vi ser det det första vi loggar in...
Men att starta trådar för att diskutera fenomenet skapar bara ännu mer oro.....
Så rapportera bara eller lägg ett PM om ni vill ha mer kontakt med oss...
Nu är i alla fall inläggen borta!!!
Kramar i massor!!!
Men snälla ni! Få inte sån panik!
Det är ingen verklig person som lägger såna inlägg...
Det är små program som far runt på Internet gjorda just för att sprida hemska länkar och skapa panik ibland oss...
När ni ser ett sådant inlägg klicka på den lilla triangeln med utropstecken i så rapporterar ni inlägget och vi ser det det första vi loggar in...
Men att starta trådar för att diskutera fenomenet skapar bara ännu mer oro.....
Så rapportera bara eller lägg ett PM om ni vill ha mer kontakt med oss...
Nu är i alla fall inläggen borta!!!
Kramar i massor!!!
-

Frixie - Moderator på Vimedbarn.se
10 inlägg • Sida 1 av 1