Present problem!
8 inlägg • Sida 1 av 1
Present problem!
Amanda ska på barnkalas på Lördag! Det är en kille som fyller 4 år! Men vi vet inte vad vi ska köpa! Jag tycker det är mycket lättare till tjejer!
Någon som har något bra tips??
Funderade ett tag på att bara lämna pengar för att slippa allt irrande i affärer, så hade han fått köpa vad han velat....men det känns så tråkigt!
Någon som har något bra tips??
Funderade ett tag på att bara lämna pengar för att slippa allt irrande i affärer, så hade han fått köpa vad han velat....men det känns så tråkigt!
-

ullis78 - Alltid online

Re: Present problem!
Jag tycker också att det är svårt med presenter. Har till och med svårt att veta vad jag ska köpa i present/julklapp till mina egna barn ibland!
Pärlplattor kanske? Niklas älskar att pyssla med det, han satt två timmar i sträck med det häromdagen. Lego, böcker, fingerfärg...
Pärlplattor kanske? Niklas älskar att pyssla med det, han satt två timmar i sträck med det häromdagen. Lego, böcker, fingerfärg...
- Cecilia*
- Alltid online

Visst är det svårt med presenter, man vill ju inte bara köpa något "skräp" som han ändå inte gillar.
Jag tycker tycker att förslaget med fingerfärg lät skoj. Fick Nils redan i ettårspresent och vi har testat det någon gång. Kladdigt men kul!
Ett annat tips är ballonger med hans namn på. De gav vi bort i fyraårspresent en gång. Var en riktig hit!
Jag tycker tycker att förslaget med fingerfärg lät skoj. Fick Nils redan i ettårspresent och vi har testat det någon gång. Kladdigt men kul!
Ett annat tips är ballonger med hans namn på. De gav vi bort i fyraårspresent en gång. Var en riktig hit!
-

grynet_å_jag - Alltid online

Jag menade alltså pärlor att göra pärlplattor av, inte färdiga pärlplattor men det förstod du nog. 
- Cecilia*
- Alltid online

Såndär Moonsand tycket jag ser himmla kul ut! Det e nån form av lera/sand, som inte torkar ut, som man kan bygga saker med, i roliga färger. Jag va på väg att köpa sån till min Nikolina som bara e 9 månader ( men inte för att hon skulle ha den, utan för att jag skulle få leka med den, hihi) 
-

MollyAlex - Alltid online

Tack för alla tips o ideer! Ja det finns ju endel att välja på egentligen! Får ta mig en sväng till BR imon o se om jag kan hitta något som ni föreslagit!
Tusen tack!
Tusen tack!
-

ullis78 - Alltid online

8 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Barnaktiviteter & Barnkalas