Pratar era små...HELA TIDEN???
15 inlägg • Sida 1 av 1
Pratar era små...HELA TIDEN???
Vill bara höra... det är så att så fort Ida är vaken så pratar hon..non stop!!
hon överröstar ALLA härhemma..hihi men ibland undrar man ju om det "ska va så" ? jag menar, hon måste ju få ont i halsen!!
jag har glömt hur mina stora var...
- Johanna H
- Alltid online

Näe, här är det ganska lugnt. Han snackar mest på morgonen, men sen brukar han vara ganska tyst..
Vill att han ska snacka mera, men det hinner väl att komma
Vill att han ska snacka mera, men det hinner väl att komma

Kolla bilddagboken; http://www.mylove.bilddagboken.se
Kolla bloggen; http://meandmylove.samuelhorn.com/
-

tezzi152 - Alltid online

Hehe Oskar prata också jättemycket och nästan hela tiden. Den senaste veckan har han börjat med att han skriker till JÄTTEHÖGT och ljust hihi. Det skär lagomt mycket i öronen. Tror att det är normalt att de pratar mycket=)=)
-

Ahz - Har vimedbarn.se som startsida

Jo visst pratar han, men inte hela dagen. Han pratar mest tillsammans med mig, men en oxå en hel del under sin frukostlek när jag äter frukost.
-

ToToRo - Alltid online

När Nikki är på gott humör, vilket hon oftast är, går det inte att få tyst på henne.
Hon gör "pruttljud" med munnen, blåser bubblor med salivet och tjuter och skriker förtjust.
Hon låter riktigt mycket nu när hon tjuter, som en 13-åring på pojkbandskonsert ungefär! Stackars grannarna säger jag bara!
Det är oftast när vi är ute eller hemma hos andra som hon inte säger så mycket, då iakttar hon mest. Känns lite tråkigt ibland för det hade varit kul om andra också fick höra henne när hon babblar på!
Hon gör "pruttljud" med munnen, blåser bubblor med salivet och tjuter och skriker förtjust.
Hon låter riktigt mycket nu när hon tjuter, som en 13-åring på pojkbandskonsert ungefär! Stackars grannarna säger jag bara!
Det är oftast när vi är ute eller hemma hos andra som hon inte säger så mycket, då iakttar hon mest. Känns lite tråkigt ibland för det hade varit kul om andra också fick höra henne när hon babblar på!
- Rebl
hihi så det e så söt tycker jag .Neli babblar oxå himmla mycket särskligt kl 06.00 på morgonen en timme inan min man ska i väg till jobb,underbar väckning tycker han
hon ligger mellan oss på morgonkvisten och försöker få tag på sina ben.just nu gör hon långa ljud precis som hon vill se hur länge hon kan( låter som en gnällig gammal dörr) hahaha
-

Peach - Alltid online

Rebl: Vi har allt hört hennes glädjetjut hemma hos Neo07
Roligaste var ju när hon skrämde Neo
Joel har börjat förstå att han kan göra ljud ifrån sig under de sista veckorna så nu "pratas" det rätt mycket här hemma, mest på morgonen. Min sambo behöver ingen väckarklocka längre för vid 7-tiden börjar Joel med sina ljud
Så mysigt att ligga och lyssna på. Lagom bra start på morgonen också för oftast ligger han själv i en halvtimme, nöjd och glad.
Joel har börjat förstå att han kan göra ljud ifrån sig under de sista veckorna så nu "pratas" det rätt mycket här hemma, mest på morgonen. Min sambo behöver ingen väckarklocka längre för vid 7-tiden börjar Joel med sina ljud
-

Nelia - Alltid online

Haha här "pratas" det också rätt så mycket all vaken tid och när man pratar med henne spärrar hon upp ögonen som om hon tycker att det är jätteintressant. Hon älskar att ligga på skötbordet och prata med sina kompisar som hänger i mobilen haha. Så härligt att höra... 
-

soltrollet - Alltid online

Johanna H:
haha ja och så ser hon så fundersam ut medans hon gör det ljudet;)
mmm hon vaknar väldigt tidigt ,men så somnar hon också runt 19.00 på kvällen och sover fram till 06.00 med en amning mellan.Sen somnar hon en liten snutt igen vid 09.00 .......
haha ja och så ser hon så fundersam ut medans hon gör det ljudet;)
mmm hon vaknar väldigt tidigt ,men så somnar hon också runt 19.00 på kvällen och sover fram till 06.00 med en amning mellan.Sen somnar hon en liten snutt igen vid 09.00 .......
-

Peach - Alltid online

15 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Barns hälsa & utveckling