PHOTOSHOP-ANVÄNDARE
6 inlägg • Sida 1 av 1
Re: PHOTOSHOP-ANVÄNDARE
Photoshop Element 7, är en lättare och billigare variant av photoshop.
Den kostar ca 1000 kr.
Jag har använt den ett tag och tycker de är riktigt bra, man får ut de man vill, lätt att hitta saker och förstå dem.
Du kan kolla på onoff och elgiganten ska ha dem:) jag köpte min på mediamarkt
Här har du länkning http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vProd/64221?opendocument&markID=20-77-15
Den kostar ca 1000 kr.
Jag har använt den ett tag och tycker de är riktigt bra, man får ut de man vill, lätt att hitta saker och förstå dem.
Du kan kolla på onoff och elgiganten ska ha dem:) jag köpte min på mediamarkt
Här har du länkning http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vProd/64221?opendocument&markID=20-77-15
-

cornelia19 - Alltid online

De flesta versioner kan man ladda ner en test av som brukar räcka i 30 dagar. Då kan du prova innan du bestämmer dig, det är bra
KOlla på Adobes hemsida så finns det länkar där att ladda ner.
-

Tossy - Alltid online

Jag älskar Photoshop! Skulle verkligen inte klara mig utan det. Jag har använt det i säkert 10 år vid det här laget. Det är ett kanonprogram som både nybörjaren klarar av, och som ger alla utvecklingsmöjligheter i världen. Det finns fortfarande en mängd funktioner som jag inte kan eller vet om, there's no end to the possibilities! =D
Vet inte om jag är till så stor hjälp, mer än att verkligen verkligen tycka att du ska satsa. Själv köpte jag hela Creative Suit-paketet (med även InDesign och lite fler program) till mitt företag för ett par år sedan, men det blir ju rätt dyrt om man är hemmafixare kanske. Det beror på vad man tycker det är värt. Men iaf, kör!
Vet inte om jag är till så stor hjälp, mer än att verkligen verkligen tycka att du ska satsa. Själv köpte jag hela Creative Suit-paketet (med även InDesign och lite fler program) till mitt företag för ett par år sedan, men det blir ju rätt dyrt om man är hemmafixare kanske. Det beror på vad man tycker det är värt. Men iaf, kör!
-

moia - Alltid online

Jag är lite anti-PS men jag rekommenderar nog att du köper ett enklare program som typ Elements som cornelia19 tipsade om, först och sedan om du tycker att du utvecklas snabbt och bara måste ha PS så kan du prova det i typ en månad på nätet.
Jag använder bara Camera Raw till mina bilder. Jag vill dock inte vare sig vinjettera eller lägga på massa filter på mina bilder.... jag är en tråkig gnällkärring... det är vad mina klasskompisar tycker....
Lycka till!
Jag använder bara Camera Raw till mina bilder. Jag vill dock inte vare sig vinjettera eller lägga på massa filter på mina bilder.... jag är en tråkig gnällkärring... det är vad mina klasskompisar tycker....
Lycka till!
- Fru S.
- Alltid online

jag gillar också PS, hade det förut men jag fick det gratis på ett typiskt olagligt sätt
har inte haft tid att leka med bilder på min nya mac så vet inte ännu om de program jag har nu duger eller om det är värt att investera i igen. jag är inte så avancerad och dessutom periodare så jag nöjer mig nog isf med elements som jag också gillade men en testmånad på nätet lät ju väldigt bra!
har inte haft tid att leka med bilder på min nya mac så vet inte ännu om de program jag har nu duger eller om det är värt att investera i igen. jag är inte så avancerad och dessutom periodare så jag nöjer mig nog isf med elements som jag också gillade men en testmånad på nätet lät ju väldigt bra!
-

Kali - Alltid online

Jag pluggar grafiskt nu och håller på att lära mig alla cs3programmen. Jag vet att det adobe har just nu så att man kan köpa alla programen för en billigare peng dock vet jag inte hur mycket . Men iallfall så kan jag rekomendera dig att köpa adobes egna allt i en bok finns på adlibris för ca 147 kr vilket jag tycker är ganska billigt jämfört med andra böcker i samma ämne.
Ska hålla koll på denna tråden för att kanske få lite tips men även kanske kunna ge tips.
Ska hålla koll på denna tråden för att kanske få lite tips men även kanske kunna ge tips.
-

zettan - Alltid online

6 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Foto & scrapbooking