Paraplysulky?? (hittade och köpte!)
22 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Paraplysulky?? (hittade och köpte!)
Jag är på jakt efter en paraplysulky i storlek XS... Den ska vara billig (absolut under 1000-lappen), inte vara begagnad (jag vill ha garanti), den ska vara till tågresor. Jag åker tåg ibland varje vecka och det är så knöligt att släpa med sig den stora Emmaljungan när man ändå inte ska ut och gå någonting mer än till och från tåget. Det är så klumpigt och tar så mkt plats på tågen, och nu sitter Teodor själv på sätet bredvid mig, så då behövs inte mer än en sulky.
Spelar ingen roll om den är fram-/eller bakåtvänd eller om den har fullt liggläge..
---
Jag hittade en paraplysulky som var precis sån som jag ville ha!!!
Superenkel att fälla ihop (går på nån sekund) och fälla upp. 5 lägen (inkl fullt liggläge), väger nästan ingenting (ca 4 kg), har 5-punks sele, svängbara framhjul som man kan låsa fast, varukorg, OCH den kostade bara 575 kr för den var på rea!
Så jag passade på!!
Spelar ingen roll om den är fram-/eller bakåtvänd eller om den har fullt liggläge..
---
Jag hittade en paraplysulky som var precis sån som jag ville ha!!!
Superenkel att fälla ihop (går på nån sekund) och fälla upp. 5 lägen (inkl fullt liggläge), väger nästan ingenting (ca 4 kg), har 5-punks sele, svängbara framhjul som man kan låsa fast, varukorg, OCH den kostade bara 575 kr för den var på rea!
Så jag passade på!!
- Bilagor
-
- barnvagn + tåg 024.JPG (36.78 KB) Visad 1149 gånger
-
- barnvagn + tåg 023.JPG (36.64 KB) Visad 1150 gånger
-
- barnvagn + tåg 021.JPG (34.74 KB) Visad 1149 gånger
Senast redigerad av TeodorsMamma fre aug 15, 2008 16:57, redigerad totalt 1 gång.
- TeodorsMamma
Re: Paraplysulky??
Såg en på coop för 200 kronor... men på blocket finns för 50 spänn, visserligen utan garanti men det är ju bara att köpa en till för 50 kr om den första går sönder 
-

Kali - Alltid online

såg att dom säljer nya esperit paraplysulky på tradera
tror de e garanti där eftersom det är affärer som säljer..
har du tur där kan man få en rätt biligt
tror de e garanti där eftersom det är affärer som säljer..
har du tur där kan man få en rätt biligt
-

sandraa86 - Alltid online

Jag har såg flera paraplysulkis för runt femhundringen på Babyland när jag sist var där! Annars så finns det ju hur många som helst på Blocket 
- shoegal
- Alltid online

Kan du tänka dig en enklare variant som inte behöver vara så megabekväm att knuffa runt på går det ju att hitta hur många som helst...men vill man kunna gå längre sträckor osv så får man nog lägga en slant. Jag har sett många Mclaren på sista tiden...men jag har ingen aning vad dom kostar.
- sprallos
Jag spanar lite på en acta graco.. och så finns det en som heter Drive-sun, det är en pytteliten sak som inte är så dyr... Men det köps via internet, vet inte hur säkert det är?? Har nån beställt från barnvagnpalatset.se förr????
- TeodorsMamma
Alla som har McLaren verkar dock vara sjukt nöjda med dem, så en beggad sådan kanske skulle vara nått om du ska ha den hyfsat ofta?
- shoegal
- Alltid online

Re: Paraplysulky?? (hittade och köpte!)
Den var super fin. Har en liknande fast utan suflett
- Elna
- Galen i vimedbarn.se

Vi har en liknande paraplyvagn som passar till bilbarn stolen Acta Graco Locico, men jag är inte så himla nöjd faktiskt, jag tycker att det är ganska svårt att köra den. Men den tar ju himla lite plats när den är ihopfälld!!!
- Lejonella
- Alltid online

Lejonella: Det här är en Baby Travel.. Jag tyckte också att den var lite knepig att köra, finns inga stötdämpare så den är väldigt stum och hård. Men jag ska inte ha den huvudsakligen till att köra omkring med, utan det är fram och tillbaka till tåget ca 2 ggr i månaden, och ha plats med den PÅ tåget och kunna ta med på pendeln och bussen enkelt i Sthlm när jag är där..
Men min "riktiga" barnvagn är min ögonsten
så den kommer jag inte överge, utan den kommer fortsätta vara en trogen tjänare här hemma! 
Men min "riktiga" barnvagn är min ögonsten
- TeodorsMamma
jättefin tycker jag! bra att ha en smidig vagn också när man är ute på vift. kommer också titta på en annan vagn sen när hon kan sitta. som är smidig o få in i bilen!
-

ulrica42 - Alltid online

22 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Återgå till Barnsäkerhet & barnvagnar