På jakt efter lekmatta!
9 inlägg • Sida 1 av 1
På jakt efter lekmatta!
Nu är på jakt efter en lagom stor (1,5-2 x 1,5-2 m ungefär) lekmatta som T kan ligga på! Babygymet funkar inget bra längre, då han inte ska ligga på rygg alls på dagarna. Den ska vara färgglad eftersom han älskar färger, mjuk men inte alltför tjock och den ska vara "rullvänlig". Tips på var jag kan hitta en sådan??? Har ni själva en lekmatta och vill dela med er av kvaliteten och priset? Alla förslag är välkomna!! 
- TeodorsMamma
Re: På jakt efter lekmatta!
måste den va rullvänlig?
- Johanna H
- Alltid online

Jaha...
men har du inte sett Idas pusselmatta? den kan man bygga ut och är superkul med djur som man kan ta ur..och jätteskön för stora som små! kostade ca 179kr på toy´rus..vi ska köpa en till! Ida älskar att vara på den..lätt att dammsuga av också..och att torka av..rejäl..
- Bilagor
-
- lekmattan.jpg (69.6 KB) Visad 783 gånger
- Johanna H
- Alltid online

måtten är.. 107x107 och går att bygga ut..
- Johanna H
- Alltid online

Jag har en matta från Ikea som jag är grymt nöjd med! Den är lagom tjock, dvs den funkar att öva att sitta på (för Elis då
) men den stötdämpar bra när han rullar runt eller när han tippar när han sitter. Färgglad är den också som bara tusan! Ett extra plus är att den är lätt att rulla ihop, så man kan lätt plocka bort den också. 299 spänn kostar den. Den är 1,5 x 1 meter.

- Bilagor
-
- Så här glad är Elis på mattan
- busunge.jpg (179.87 KB) Visad 770 gånger
- shoegal
- Alltid online

Jättebra tips tjejer! Jag tänkte ha en shoppingdag idag! Nu vet jag två ställen jag ska kolla på! 
- TeodorsMamma
shoegal: Grymt snygg matta du hade precist i min smak är det länge sen du köpte den? Och vet du om man kan få tag på den nu på Ikea?
-

Xena66 - Alltid online

Xena66: vi köpte den för ca 2 månader sen och den finns fortfarande kvar! Såg den på Ikea förra helgen och den finns på hemsidan! 
- shoegal
- Alltid online

9 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Barnaktiviteter & Barnkalas