otrohet, dejtingsidor, acceptera allt?
25 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
otrohet, dejtingsidor, acceptera allt?
jag gjorde det enorma misstaget att vara otrogen mot min kille. vi va ifrån varandra ca 1 månad. Men efter många stora o små disskusioner komm vi fram till att vi skulle försöka igen. och han sa att han int skulle hämnas eller försöka göra mig ledsen lr nått sånt pga. de jag gjort. men att han naturligtvis int kunde glömma det på en gång. ( själv har han hånglat med andra tjejer när vi vart tillsammans och en gång när vi va på krogen satt han bredvid en tjej o dom börja ta på varandras intima delar när jag satt mittemot
men det gör ju inget, han har ju ändå inte haft SEX med nån....)
Nu e de två månader sen vi vart tillsammans igen, och han sitter på massa dejtingsidor, typ e-kontakt, porrigt, klubb6 för att nämna nåra. o han säger att han BARA pratar o kollar på bilder han träffar ju dom inte ( så som jag har gjort) han har vart på dom här sidorna strax över en månad och jag blir verkligen ledsen när han håller på såhär... sen om jag börjar grina lr nått så ba hånskrattar han åt mig o säger ; meh guud va löjlig du e, så där ledsen kan du juh inte bli när du har gjort nått mkt värre.
frågan e, ska jag acceptera allt han gör bara för det jag har gjort? de kommer ju inte funka i längden, om en ska sitta o må dåligt hela tiden o den andra göra vad den vill.....
Nu e de två månader sen vi vart tillsammans igen, och han sitter på massa dejtingsidor, typ e-kontakt, porrigt, klubb6 för att nämna nåra. o han säger att han BARA pratar o kollar på bilder han träffar ju dom inte ( så som jag har gjort) han har vart på dom här sidorna strax över en månad och jag blir verkligen ledsen när han håller på såhär... sen om jag börjar grina lr nått så ba hånskrattar han åt mig o säger ; meh guud va löjlig du e, så där ledsen kan du juh inte bli när du har gjort nått mkt värre.
frågan e, ska jag acceptera allt han gör bara för det jag har gjort? de kommer ju inte funka i längden, om en ska sitta o må dåligt hela tiden o den andra göra vad den vill.....
- Angelixa
- Alltid online

Re: otrohet, dejtingsidor, acceptera allt?
Du ska absolut inte acceptera de!!! Han va ju med på att börja om igen o då kan han ju inte hålla på så där!
-

anettejohansson - Alltid online

Inte ska du acceptera det han gör.
Ni tog ju båda beslutet att ge förhållandet en ny chans. Han verkar velat det bara för att få såra dig.... Förjävligt är det....
Ni tog ju båda beslutet att ge förhållandet en ny chans. Han verkar velat det bara för att få såra dig.... Förjävligt är det....
-

MinisMamma - Alltid online

Nä, Så där kommer det aldrig att funka...
Kanske bättre att gå skilda vägar innan det slutar i världskrig...
Uppenbarligen har han ju ingen respekt för dig och dina känslor. Han använder ju ditt snedsteg som en ursäkt att göra samma sak...(för mig är det inte att vara troden om man sitter på dejtingsidor, hånglar med andra eller pilla å andras intimare delar).
Säg ifrån och förklara att du inte accepterar att han håller på som han gör. Det verkar ju inte som om han vill få det att funka!
Kanske bättre att gå skilda vägar innan det slutar i världskrig...
Uppenbarligen har han ju ingen respekt för dig och dina känslor. Han använder ju ditt snedsteg som en ursäkt att göra samma sak...(för mig är det inte att vara troden om man sitter på dejtingsidor, hånglar med andra eller pilla å andras intimare delar).
Säg ifrån och förklara att du inte accepterar att han håller på som han gör. Det verkar ju inte som om han vill få det att funka!
-

Frixie - Moderator på Vimedbarn.se
får nog ta ett ordentligt snack med han....
- Angelixa
- Alltid online

Inget att snacka om. Dumpa han! Verkar vara dum i huvet. Förstår att du var otrogen. Gjorde du rätt i.
- Loam
- Galen i vimedbarn.se

Du ska verkligen inte acceptera detdär!
Även om han inte legat med någon tjej så är detdär absolut inte acceptabelt!
Att hångla med någon är otrohet! att ta på nån annans intima delar är otrohet!
Du måste verkligen ta ett allvarligt snack med honom!
Även om han inte legat med någon tjej så är detdär absolut inte acceptabelt!
Att hångla med någon är otrohet! att ta på nån annans intima delar är otrohet!
Du måste verkligen ta ett allvarligt snack med honom!
-

Chobb88 - Alltid online

Jag skulle adrig acceptera att bli behandlad så.
Även om du gjort ett misstag och varit otrogen så kan ju han inte "hämnas" på dig hela tiden.
Jag tycker han behandlar dig otroligt respektlöst!
Gör slut.
Punkt slut.
Även om du gjort ett misstag och varit otrogen så kan ju han inte "hämnas" på dig hela tiden.
Jag tycker han behandlar dig otroligt respektlöst!
Gör slut.
Punkt slut.
- Fru S.
- Alltid online

Nej jag hade inte accepterat något alls av det!Jag hade haft lättare att ta att min sambo varit full och dum någon gång och "råkat" ha sex med någon än att han sitter kväll efter kväll och kollar på bilder av andra tjejer och snackar med dem. Självklart hade inget av det varit okej, dock. Och jag tycker visst din kille varit otrogen, herregud, det finns mycket som kan betyda mer än ett vanligt samlag, och att pilla på andras könsdelar tycker jag ändå räknas som sex!
Det är svårt att börja om när en eller båda gjort fel men man måste satsa helt, annars kan man lika gärna strunta i det. Gå på familjerådgivning kanske? Jag hade personligen gjort slut, men det är klart man vill kämpa när man har ett barn ihop.
Det är svårt att börja om när en eller båda gjort fel men man måste satsa helt, annars kan man lika gärna strunta i det. Gå på familjerådgivning kanske? Jag hade personligen gjort slut, men det är klart man vill kämpa när man har ett barn ihop.
- Liina
- Alltid online

Liina: joo vill ju att det ska funka då vi har ett barn och ett på väg, ska försöka föreslå att det e "jämt" med otroheten och att han ska ta bort alla sidor han e medlem på , samt minska data tiden drastiskt... joo vi har funderat på å gå familje rådgivning kanske skulle fundera lite mer på det...
- Angelixa
- Alltid online

Om ni ska försöka igen måste ni båda bearbeta otroheten och sedan lägga den bakom er för gott. Sen ska den aldrig dras upp igen. Det ska inte vara nåt som han kan använda mot dig flera gånger.
Jag skulle inte acceptera att min partner satt på sådana sidor. Det låter inte som att det är nåt att bygga på, tyvärr.
Lycka till!
Jag skulle inte acceptera att min partner satt på sådana sidor. Det låter inte som att det är nåt att bygga på, tyvärr.
Lycka till!

-

Redhotwera - Alltid online

Det där ska du verkligen inte behöav acceptera.
Hoppas de ordnar sig för dig/er!
Hoppas de ordnar sig för dig/er!
-

cornelia19 - Alltid online

Hoppas det löser sig. Du ska inte behöva bli straffad för det du gjorde. Klart han blev sårad av det du gjort, men säg att detta sårar dig. LYcka till KRAM
- iväntanstider
- Alltid online

25 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2