Banner Forum Image

otrohet, dejtingsidor, acceptera allt?

Diskutera relationsproblem

Re: otrohet, dejtingsidor, acceptera allt?

Inläggav Angelixa » tis mar 10, 2009 22:50

han har lovat nu att inte hålla på å ta på andra o radera allt på internet o han har faktiskt inte vart på internet nått.. så det känns som en bra start iaf... :) hoppas det fortsätter i samma riktning
Angelixa
Alltid online
Alltid online

Inläggav Chobb88 » tis mar 10, 2009 23:04

Vad bra! :) Hoppas det forsätter så! :)
BildBild

BildBild
Användarvisningsbild
Chobb88
Alltid online
Alltid online

Inläggav anettejohansson » ons mar 11, 2009 07:49

Hoppas de fortsätter så! Skönt om han förstod=)
Bild
Bild
Bild
Användarvisningsbild
anettejohansson
Alltid online
Alltid online

Inläggav tårtsmulan » mån mar 16, 2009 23:43

Hoppas det löser sej för er, och att ni även känner att ni kan lita på varandra efter detta. Tyverr är det svårt att fortsätta ett förhållande när någon varit otrogen, jag var den som bestämde mej att fortsätta efter å ha blivit bedragen i ett tidigare förhållande, men efter flera år av misstro så var jag själv otrogen tilslut, tror inte det hade slutat så om det inte vart för hans tidigare otrohet eftersom jag aldrig återfick respekten till honom efter det. Känns lite som din kille också har tappat din respekt... om du inte får tilbaks den e jag rädd att du aldrig kommer att få ett bra förhållande med honom igen.
Det är heller ingen bra ide att hålla ihop för barns skull, ingen har gott av att se sina föräldrar bråka ofta, och tänk vilken syn på kärlek ni vill att barnet ska ha (man vill ju inte att sina barn ska finna sej i sånt själva sen ju)

hursom helst, kryssar fingrarna för att ni hittar tilbaks till varandra igen
Användarvisningsbild
tårtsmulan
Har vimedbarn.se som startsida
Har vimedbarn.se som startsida

Inläggav micke0418 » ons sep 23, 2009 00:17

Hmm är jag enda karen på denna server =) jag tycker inte han ska vara på sånna sidor för vad gör han där om han har tjej..?? jag är singel och ensamstående med 2 barn 11-14år men inte ens jag är på såna skit sidor.. hehe jag känner admin på porrigt.se ge mig hans nick ska se om de kan blocka han.. hahahaha
micke0418
Gillar vimedbarn.se
Gillar vimedbarn.se

Inläggav micke0418 » ons sep 23, 2009 00:18

Skit samma vad som hände med er innan han godtog att ni skulle bli ihop igen då är det så och inget annat..
micke0418
Gillar vimedbarn.se
Gillar vimedbarn.se

Inläggav lollokl » tis nov 03, 2009 12:59

Nej du ska absolut inte acceptera detta! Man ska aldrig acceptera otrohet, det bara funkar inte och förhållandet lider av detta, finns ingen tillit osv. Jag tycker att du ska ta dina saker och dra iväg bara. Det låter inte direkt som att du är lycklig och livet är för kort för att inte vara lycklig. Det finns andra bra killar i denna värld, stå på dig!
lollokl
Nykomling
Nykomling

Inläggav loppys » mån nov 16, 2009 21:14

Så som du berättar tycker jag att det låter som om han inte har förlåtit dig änn.
Gjorde han sånt där innan?
Om inte.. så tar han inte dig på allvar längre... förlåt om jag låter elak, men så gör man inte mot en person man älskar.
Vad skulle han säga om du gjorde samma sak?
Är det han som säger att "Han har ju inte SEX med dom" eller är det du som bara kommenterar om det?
För är det han som säger så för att försvara sig om vad han gör, är han inget att satsa på... förlåt att jag låter elak. menar inte att såra men jag skulle inte ta emot sånt.
Hoppas att han slutar och det blir bra mellan er igen!
Lycka till. :)
Användarvisningsbild
loppys
vimedbarn.se skribent
vimedbarn.se skribent

Inläggav liisaa » fre apr 09, 2010 13:38

Jag tycker inte att du ska acceptera det! Antingen väljer han att ge dig en ärlig chans till ett förhållande och förlåter dig för det du gjort, eller så gör ni slut. Klart att det måste ha varit jobbigt för honom med att hantera din otrohet, men om han trots det vill fortsätta vara tillsammans med dig kan han inte använda det som frikort för att flirta med andra, eller gå in på olika dejting sidor. antingen eller, för det här beteendet är inte hållbart i längden!
Senast redigerad av liisaa tor apr 22, 2010 08:59, redigerad totalt 1 gång.
liisaa
Gillar vimedbarn.se
Gillar vimedbarn.se

Inläggav Öga » fre apr 09, 2010 15:56

Hitta nått bättre
Bild
MF 2009-09-19 v.14
MF 2011-01-07 v. 7
X 2011-06-14
Användarvisningsbild
Öga
Alltid online
Alltid online

Föregående

Återgå till Relationssnack