Oskar blir stora killen idag! 1år redan.
39 inlägg • Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Re: Oskar blir stora killen idag! 1år redan.
Usch va äckligt med chokladkrämen Taweret! Det finns verkligen folk till allt!
-

lizzzie - Alltid online

lizzie visst är det äckligt, men det var inga problem att byta den. Så imorgon blir det äntligen tårta för killen vår 
Så här fin blev Oskars tårta nu när jag äntligen fick till den
Så här fin blev Oskars tårta nu när jag äntligen fick till den
- Taweret
- Alltid online

Tårtan var supergod hälsar Oskar och båda hasn föräldrar. Den var nog lite stark dock, för chokladen smakade en hel del men han mumsade på för fullt.
Sen så tyckte han om sina presenter ett tåg på klosar samt en docka som han skulle pussa på
Sen så tyckte han om sina presenter ett tåg på klosar samt en docka som han skulle pussa på
- Taweret
- Alltid online

Grattis några dar för sent. Han blir nog en toppenbror. Jag köpte en helt udnerbar syskonbok som handlade om barns reaktioner på syskon. då ettåringen oftast benämns inte blilika påverkade som det äldre mer medvetna barnet. men att pseudotvillingar somd e kallade det kunde bråka mer under uppväxten just för att de låg närmare i ålder.
-

ToToRo - Alltid online

ToToRo det har jag också hört att det kan bli jobbigare senare men att det nu i början inte blir någon svartsjuka då Oskar inte kommer att komma ihåg att han någonsin varit ensam.
Vi får väl hoppas att det går bra, alla syskonrelationer har ju sina upp och nedgångar så det är ju bara att hoppas på det bästa.
Nu ska jag nog ta mig i kragen och göra en ticker till storkillen min
Vi får väl hoppas att det går bra, alla syskonrelationer har ju sina upp och nedgångar så det är ju bara att hoppas på det bästa.
Nu ska jag nog ta mig i kragen och göra en ticker till storkillen min
- Taweret
- Alltid online

39 inlägg • Sida 3 av 3 • 1, 2, 3