Orolig!!!!!!
16 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Orolig!!!!!!
Usch,,,,jag är så orolig,,,,Zelda är så tät,,,,,,får sitta med henne vid fönstret titt som tätt,,,,,, Huuuuu,,,,,om man ändå inte vore ensam!!!!!
-

Helen - Alltid online

Näe,,,,det är det jag inte har. Fick sitta med henne en stund nu igen.....men själva "krupp-tätheten verkar ha gett med sig lite nu i alla fall. men hon är ju så tät för övrigt så hon får ju inte luft ändå,,,stackaren.
Bläääää,,,,,jobbigt att sitta ENSAM med sånt här jämt.
Bläääää,,,,,jobbigt att sitta ENSAM med sånt här jämt.
-

Helen - Alltid online

Jag förstår dig.... Jag kommer ihåg hur det var när Jesper var liten. Jag var ensamstående hans första fyra år. Jag kände mig aldrig så ensam som när han var sjuk och jag var sjuk av oro. Man ville liksom att någon bara skulle komma och ta över - och ta hand om både mig och honom. Många gånger var det verkligen inte kul att vara den vuxna och ansvarsfulla.. Jag beundrar dig för att du orkar kämpa på!!
-

HelenaS - Alltid online

Japp själv satt jag på akuten med Alexander hela fredags natten pga av krupp kom hem kvart över 3 på lördagsmorgon. sen så har han haft nästan 40 i feber och spytt både det i magen och galla för han åt inte på 3 dagar,men började äntligen att göra de i dag annars hade jag åkt in igen med honom för att de får sätta dropp
!!
!!-

Xena66 - Alltid online

Xena66 skrev:Japp själv satt jag på akuten med Alexander hela fredags natten pga av krupp kom hem kvart över 3 på lördagsmorgon. sen så har han haft nästan 40 i feber och spytt både det i magen och galla för han åt inte på 3 dagar,men började äntligen att göra de i dag annars hade jag åkt in igen med honom för att de får sätta dropp!!
MEN GUD,,,,stackars liten!!!! Hur mår han nu då?
-

Helen - Alltid online

16 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Återgå till Barns hälsa & utveckling