Orkar inte mista fler nu!!!!
15 inlägg • Sida 1 av 1
Orkar inte mista fler nu!!!!
Nu är det den 4:e jag mister på 4 mån
först min pappa i juni, min kusin i sep, barnens farmor i okt, och idag min mans pappa... Man hinner ju inte bearbeta den ena för än nästa går bort.. Är hur jobbig som helst nu känner jag.. Vet inte vilket ben man ska stå på längre, vet inte egentligen vad jag ville med det här inlägget men va bara tvungen att skriva av mig lite..
Känner bara en stor sorg nu
Känner bara en stor sorg nu
-

tessan35 - Alltid online

Re: Orkar inte mista fler nu!!!!
Beklagar sorgen hoppas att du kan ta igenom detta och får en massa stöd från din familj. Många kramar från mig och Stella!
- a_y_g
- Alltid online

a_y_g- Tack så mycket, ja hoppas allt löser sig nu bara..
-

tessan35 - Alltid online

Men fy vad hemskt och sorgligt
! Ta hand om er. Kram!
Isabelle 080725
Josefine 100330
Josefine 100330
-

Strumpan - Alltid online

Men fy vad jobbigt!
Så sorgligt att ni ska behöva drabbas av detta,
ta hand om er!
Så sorgligt att ni ska behöva drabbas av detta,
ta hand om er!
- Danem
- Alltid online

Vad tråkigt, beklagar sorgen (i plural)! Önskar er verkligen bättre tider framöver!
- Snigel
- Alltid online

Tack alla, ja det är en jobbig tid, men man får ta en dag i taget. Vissa dagar mår man bättre och vissa dagar vill man bara dra täcket över huvudet och inte gå ur sängen, tur man har sina barn som muntrar upp än även när man inte orkar...
-

tessan35 - Alltid online

Skickar en massa styrkekramar! Och glöm inte att man får må dåligt och att det är bra att lufta sina känslor ibland. Var inte rädd att prata om de som gått bort.
Jag har själv varit väldigt duktig på att försöka glömma vilket har gjort att jag fortfarande lider alldeles för mkt av alla känslor, även efter 3 år.
Och än om det är såååå irriterande att få höra att det blir bättre, så blir det bättre. Men ta det i din egen takt, låt ingen säga hur det ska kännas!
*kramar i massor*
Jag har själv varit väldigt duktig på att försöka glömma vilket har gjort att jag fortfarande lider alldeles för mkt av alla känslor, även efter 3 år.
Och än om det är såååå irriterande att få höra att det blir bättre, så blir det bättre. Men ta det i din egen takt, låt ingen säga hur det ska kännas!
*kramar i massor*
-

Sinus - Alltid online

sinus- tack! det är lätt att förtränga såna saker som man egntligen borde ta tag i, men sörjer det gör jag, och hoppas el jag vet att det kommer bli bättre fast det känns natt svart just nu.
-

tessan35 - Alltid online

Beklagar verkligen
Det finns inga ord för att trösta dig just nu. Du får vara ledsen och nere men tänk också på att inte missa de roliga sakerna som finns omkring dig, dvs det är även tillåtet att vara glad och skratta mitt i olyckan.
Vi har själva varit med om två dödsfall inom en månad nu och det är så svårt att förstå och ta in.
Styrkekramar i mängder, vi finns här för dig så du kan dela sorgen om du behöver.
Vi har själva varit med om två dödsfall inom en månad nu och det är så svårt att förstå och ta in.
Styrkekramar i mängder, vi finns här för dig så du kan dela sorgen om du behöver.
- Taweret
- Alltid online

Beklagar sorgen, så tragiskt
Många kramar från mej!
- Ki27
- Alltid online

Tack ni som svarat
känns bättre att få dela med sig lite av det man känner för någon utomstående, känns skönt att bara få skriva av sig lite
så tack igen ni som svarat!!! 
Kramiz
Kramiz
-

tessan35 - Alltid online

Så hemskt. Måste vara otroligt jobbigt att förlora flera så tätt inpå. Ta er tid.
Styrkekramar till er!
Styrkekramar till er!

-

Redhotwera - Alltid online

15 inlägg • Sida 1 av 1