orkar era småttingar hela dagen på dagis?
9 inlägg • Sida 1 av 1
orkar era småttingar hela dagen på dagis?
den här terminen har jakob gått hela dagar på dagis. och han är så trött efter en sådan dag! han orkar verkligen inte mer. det är en enorm skillnad på de dagar han går 8-15 och de dagar som är 7.30-16.30 så jag försöker när jag kan att komma ifrån och hämta tidigare men det går ju inte alla dagar.
hur är det för er andra? orkar era barn hela dagarna? nu kommer det inte bli fler långa dagar för honom de närmaste åren eftersom jag är student men hade vi båda arbetat så hade det ju varit svårt att undvika helt även om en av oss gick ner i tid...
hur är det för er andra? orkar era barn hela dagarna? nu kommer det inte bli fler långa dagar för honom de närmaste åren eftersom jag är student men hade vi båda arbetat så hade det ju varit svårt att undvika helt även om en av oss gick ner i tid...
-

Kali - Alltid online

Re: orkar era småttingar hela dagen på dagis?
minimamman: va intressant att läsa. Jag såg ett insalg om ett sådant dagis på tv men det känns som det är så pass ovanligt så jag har inte pratat med någon som har sina barn på ett kvällsdagis. Sover personalen på dagiset eller är de vakna? Hur stor är barngruppen? och finns det barn som bara har dagitid och de som har natttid eller har alla olika tider.