Operation av testikel. Uppdaterat :)
26 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Operation av testikel. Uppdaterat :)
Underbart att operationen är över och att allt gick bra!! Det är en sån lättnad efteråt inte sant? 
-

MammaLotta - Alltid online

Åh, så härligt! Det måste kännas jätteskönt nu att det är gjort och att det gick bra.

-

Redhotwera - Alltid online

Tack, ja det är väldigt skönt att ha det bakom sig o att det gick så bra 
Hoppas att han inte får något problem i framtiden, det är inget man kan garantera.
Trist bara att läsa att det är ca 0,8 % av alla barn som detta händer, att testikeln inte kommit ner efter första levnadsåret... Vad blir nästa grej man ska råka ut för? *suck*
Hoppas att han inte får något problem i framtiden, det är inget man kan garantera.
Trist bara att läsa att det är ca 0,8 % av alla barn som detta händer, att testikeln inte kommit ner efter första levnadsåret... Vad blir nästa grej man ska råka ut för? *suck*
- Ki27
- Alltid online

Ja, tyvärr kan man ju inte veta det. Ibland känns det som att vissa får allt och drabbas av massor med skit och tråkigheter (jag har en sån kompis) medan vissa klarar sig finfin. Bara en och annan förkylning och sånt.
Hoppas att din lille prins har fått sin beskärda del för lång tid framöver i alla fall!
Hoppas att din lille prins har fått sin beskärda del för lång tid framöver i alla fall!

-

Redhotwera - Alltid online

mmm, får trösta sig med att det alltid kan vara värre....
Han är ju iaf knappt sjuk, (än så länge iaf) det är skönt. Ett par förkylningar o en öroninflammation. En del barn är ju sjuka jämt tycker jag...
Han ju så himla glad o nöjd nästan hela tiden, så det är skönt med tanke på allt runt om.
Han är ju iaf knappt sjuk, (än så länge iaf) det är skönt. Ett par förkylningar o en öroninflammation. En del barn är ju sjuka jämt tycker jag...
Han ju så himla glad o nöjd nästan hela tiden, så det är skönt med tanke på allt runt om.
- Ki27
- Alltid online

Skönt att allt gick bra! 
Stor KRAM till er båda från mig och Noel <3
Stor KRAM till er båda från mig och Noel <3
-

MinisMamma - Alltid online

Tack MinisMamma!!!! <3
- Ki27
- Alltid online

26 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Återgå till Barns hälsa & utveckling