Oj oj oj..nu har jag ställt till det tror jag
27 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Oj oj oj..nu har jag ställt till det tror jag
Igår lämnade jag in skilsmässopapprena så nu ligger vi i skilsmässa. Det känns skönt! Min man har troligtvis en lägenhet på gång oxå och det e ju bra. Men...trots att vi ska skiljas så har jag liksom...behov
om ni fattar vad jag menar?
Jag hade senaste mensen 21/9 och enligt uträkning så hade jag äl 5/10. Vi hade sex den 4/10 och nu misstänker jag att jag kan va gravid. Visst..vi kunde ha skyddat oss, men vem tänker på sånt i stundens hetta
Jag skulle satt in en spiral i somras men hade jätteont i magen och va på koll på KK och läkaren sa till mig att jag absolut inte fick sätta in den innan vi visste varför jag hade så ont. Nu gick det iofs över efter ett tag, men jag vågade ändå inte sätta in den. Sen hade jag gallstensanfall och va på röntgen för det. Tänkte jag skulle vänta tills jag fick svaret...det har inte blivit av att sätta in spiral.
Så nu sitter jag här och förbannar mig själv! Jag vet...ta ett test så får du svaret. Ska ta o vänta nån dag till, kan ju hända att mensen e lite sen bara.
Jag visste inte om jag skulle skriva detta inlägget...men nu e det gjort iaf!
Jag hade senaste mensen 21/9 och enligt uträkning så hade jag äl 5/10. Vi hade sex den 4/10 och nu misstänker jag att jag kan va gravid. Visst..vi kunde ha skyddat oss, men vem tänker på sånt i stundens hetta
Jag skulle satt in en spiral i somras men hade jätteont i magen och va på koll på KK och läkaren sa till mig att jag absolut inte fick sätta in den innan vi visste varför jag hade så ont. Nu gick det iofs över efter ett tag, men jag vågade ändå inte sätta in den. Sen hade jag gallstensanfall och va på röntgen för det. Tänkte jag skulle vänta tills jag fick svaret...det har inte blivit av att sätta in spiral.
Så nu sitter jag här och förbannar mig själv! Jag vet...ta ett test så får du svaret. Ska ta o vänta nån dag till, kan ju hända att mensen e lite sen bara.
Jag visste inte om jag skulle skriva detta inlägget...men nu e det gjort iaf!
- p_holm
Re: Oj oj oj..nu har jag ställt till det tror jag
Ojdå...
Jobbig situation du hamnat i...
Enda raka är väl att vänta till testdags och se vad resultatet blir och sen handla utifrån det...
Hoppas på det bästa för eran del...
Jobbig situation du hamnat i...
Enda raka är väl att vänta till testdags och se vad resultatet blir och sen handla utifrån det...
Hoppas på det bästa för eran del...
-

Frixie - Moderator på Vimedbarn.se
Nä fy va illa i så fall... men förlåt mig om jag säger att det är lite skämsroligt också... så där som man skrattar när situationen blir så knäpp att man bara kan le åt eländet.
Ta inte illa upp, för jag förstår faktiskt allvaret i det också, vad ska du göra om du är gravid? Vet han om det här nu?
Ta inte illa upp, för jag förstår faktiskt allvaret i det också, vad ska du göra om du är gravid? Vet han om det här nu?
- Kakan
- Alltid online

Kakan: Jag tar inte illa upp! Ja han vet om det och vi har beslutat att inte behålla det isf.
- p_holm
p_holm: får bara hoppas att det är mensen som är se¨n. du har ju varit med om mycket på senaste tid så det är därför mensen kanske är sen. kram
- ZandraSanna
Lycka till *kramar*
- Angie1
- Alltid online

lycka till, hoppas på det bästa. kram
-

cornelia19 - Alltid online

Oj, vad jobbigt för er. Hoppas att det bara är mensen som är sen.
- Taweret
- Alltid online

Oops! Ni har uppenbarligen lätt för att bli gravida
men hoppas på falskt alarm nu! Så du slipper gå igenom en sån sak mitt i allt annat.
Skönt att papprena är iväg!
Skönt att papprena är iväg!
-

Tyka - Alltid online

Ska till apoteket sen när dom öppnar klockan 9, kan inte vänta längre. Jag mår såå illa så jag måste få veta. Uppdaterar när jag vet!!
- p_holm
Ojsan...fast det ÄR ju så lätt hänt! Vaddå, man har ju "needs" och inte tänker man ju alltid efter före så att säga.
Vi får hoppas att mensen kommer och att du slipper agera så att säga...
Vi får hoppas att mensen kommer och att du slipper agera så att säga...
- sprallos
Har precis tagit ett test! FAAAAAAAAAN...jag e gravid!!!
- p_holm
27 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2