nykomna hem från thailand!
20 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
nykomna hem från thailand!
Ville bara dela med mig lite om vår Thailandsvistelse, kanske peppa någon att åka!?
Vi åkte när Max var 4 mån, och kom hem nu, 2 mån senare. Max tyckte allt var toppen! Vi trivdes fantastiskt bra, det enda var ju att vi fick vara inne med honom när det var som varmast, men det var bara skönt...bra film på datorn så!
Thailändarna älskar barn! Vart vi än kom ville alla alltid hålla honom, eller iallafall ta på hans små fötter. På restaurangerna tog personalen hand om honom när vi åt, så att vi fick äta i lugn och ro. Jag har aldrig mött trevligare människor!
Jag tror tillochmed att han har snappat upp lite Thai...hihi... Flygningarna gick också bra, han sov mest, den lille slöisen!
Vi var på en liten ö strax utanför Burmas kust, det finns inga bilar på ön, och det var ju fantastiskt skönt! Det är inte ett jätteexploaterat ställe, så vi slapp alla strandnasare och sån´t. Vi kunde bara ta det lugnt och slappa. Hur gött som helst! max gillade verkligen att bada i havet! Som tur var var det lugnt vatten vid vår strand, och långgrunt, så det var verkligen perfekt för honom!
Nu är vi hemma igen, och det är självklart gött med, hemma är alltid hemma!!!
Vi åkte när Max var 4 mån, och kom hem nu, 2 mån senare. Max tyckte allt var toppen! Vi trivdes fantastiskt bra, det enda var ju att vi fick vara inne med honom när det var som varmast, men det var bara skönt...bra film på datorn så!
Thailändarna älskar barn! Vart vi än kom ville alla alltid hålla honom, eller iallafall ta på hans små fötter. På restaurangerna tog personalen hand om honom när vi åt, så att vi fick äta i lugn och ro. Jag har aldrig mött trevligare människor!
Jag tror tillochmed att han har snappat upp lite Thai...hihi... Flygningarna gick också bra, han sov mest, den lille slöisen!
Vi var på en liten ö strax utanför Burmas kust, det finns inga bilar på ön, och det var ju fantastiskt skönt! Det är inte ett jätteexploaterat ställe, så vi slapp alla strandnasare och sån´t. Vi kunde bara ta det lugnt och slappa. Hur gött som helst! max gillade verkligen att bada i havet! Som tur var var det lugnt vatten vid vår strand, och långgrunt, så det var verkligen perfekt för honom!
Nu är vi hemma igen, och det är självklart gött med, hemma är alltid hemma!!!
-

tummen - Har vimedbarn.se som startsida

Re: nykomna hem från thailand!
Måste bara säga att jag tycker att det är häftigt att man vågar åka utomlands med så små barn. Jag skulle aldrig våga =)
- Jenniefer
- Har vimedbarn.se som startsida

Välkomna hem! Låter som att ni har haft en toppenvistelse, så härligt med bad och sol!! 
-

magda - Alltid online

Välkomna hem igen!!! Det låter underbart! 
Jag skulle aldrig våga åka med så litet barn, hihi, iaf inte med första!!
Jag skulle aldrig våga åka med så litet barn, hihi, iaf inte med första!!
- Ki27
- Alltid online

Välkommen hem!
Vi var bara i thailand i tre veckor, men vi upplevde samma som ni; det var verkligen kanon att resa dit med bebis! Man har allt att vinna på att våga åka!
Vi var bara i thailand i tre veckor, men vi upplevde samma som ni; det var verkligen kanon att resa dit med bebis! Man har allt att vinna på att våga åka!
-

Sofia85 - Alltid online

Sofia85, verkligen!! Jag tycker man har vunnit väldigt mycket på att åka iväg! Själv vet jag inte om det var så läskigt, thailand har ju en riktigt bra sjukvård, om något skulle hända, det är rent, maten är bra...tja, det är inte så olika hemifrån egentligen, förutom att det är varmt! hihi!
Tack för alla hälsningar!
Tack för alla hälsningar!
-

tummen!!!! Tog ni inga foton????? 
- Ki27
- Alltid online

Sasoki: MASSOR med foton! HUR får jag dem i rätt format??? Ska kanske starta en ny frågetråd om hur man gör....
-

förmiska dem i Paint, max 400x400, jag brukar skriva i typ 14x14 % i ändra storlek/förminskning, då brukar de bli rätt så bra!
- Ki27
- Alltid online

nu ksa vi se om jag lyckas med o sätta in bilder...förminskningen lyckades, men att få in bilderna här....GAAAAAAAAAAA...är ingen datahaj!!! 
-

bilder från Thailand! (om jag lyckas få dit dem....)
[/attachment]
-

Åhhh, det ser ju heeeelt uuuuunderbart ut!!!!!!!!!

- Ki27
- Alltid online

20 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2