Nyfriserad!
20 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Re: Nyfriserad!
Men vilket litet busfrö
Resultatet blev ju kanon , Jenima ! Duktig du är
Resultatet blev ju kanon , Jenima ! Duktig du är
- Isan
- Alltid online

Det blev ju jättebra!! Han ser så busig ut nu!! 

ma 30/10-10
mf 23/7-11
STOPPA BARNPORREN PÅ INTERNET!!!
Ser ni något kan Ni DIREKT anmäla det här:
http://www.ecpathotline.se/hotline.asp
-

Lillan08 - Alltid online

Tackar tackar
Jag började med att ta trimmern rätt över huvudet men det blev han skitskraj för så då fick jag ta saxen och försöka klippa så likt som möjligt, och det vet alla som har små barn att det inte är det lättaste att få ett litet busfrö att sitta still!
- Jenima
Vikken stilig kille! 
- Ki27
- Alltid online

Vad stilig han blev! Jag tycker att de genast ser mycket äldre ut när man klipper dem.
- Cecilia*
- Alltid online

Han blev superfin!!! Och vad stor han har blivit sen jag sist såg bilder på honom!!! Så himla söt och busig!
Jag har klippt Elis två gånger, det är verkligen inte lätt! Jag har fått klippa i omgångar, för det har inte gått att få honom att sitta stilla nog länge för att klippa hela huvudet
Brukar klippa honom när han sitter i matstolen och äter frukt, för då är han rätt lugn. Nu är det långt i nacken och runt öronen igen, men nu har maken sagt att han ska klippa 
Jag har klippt Elis två gånger, det är verkligen inte lätt! Jag har fått klippa i omgångar, för det har inte gått att få honom att sitta stilla nog länge för att klippa hela huvudet
- shoegal
- Alltid online

Jag har klippt Victor flera gånger...första gångerna med sax och de senaste 3ggr med maskin. Han gillar det inte, är livrädd...men är man båda två så kan pappa prata och distrahera. När jag tar runt öronen så håller jag för örat med ena handen så det inte ska låta så jättemycket. Det har gått bättre och bättre för varje gång med maskinen.
Max blev jättefin!! Vilken gobit!!
Max blev jättefin!! Vilken gobit!!
- sprallos
20 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Återgå till Foto & scrapbooking