Nu så! :D
16 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Nu så! :D
Idag va vi på bvc och jag hörde mig för lite om det här med sittvagn. De sa att jag utan problem unde börja med den och att det inte är dåligt för deras ryggar när de är så stadiga och "gamla" som Tuvis e, så nu tog vi en långprommis å hon somnade efter ett tag. Men först satt hon och tittade intresserad på allt möjligt runt i kring. Här kommer några bilder 
-

oOTINDRAOo - Alltid online

hihi tack
Filten köpte ja på secondhand för 40kr, fast den va helt ny och ouppackad
Tyckte också att den va söt me de små jordgubbarna på 
Filten köpte ja på secondhand för 40kr, fast den va helt ny och ouppackad
-

-

ToToRo - Alltid online

gulleplutt!
funtade just på samma sak med sitt-vagns-delen. Har en nästan likadan vagn som du, men är lite osäker på om jag ska ha kvar den till han kan sitta eller inte, jag vill ju se honom.. man kan ju inte vända varken handtag eller sittdel
hur tycker du det funkade med att inte se henne?
fin filt
luddi har lika!
funtade just på samma sak med sitt-vagns-delen. Har en nästan likadan vagn som du, men är lite osäker på om jag ska ha kvar den till han kan sitta eller inte, jag vill ju se honom.. man kan ju inte vända varken handtag eller sittdel
fin filt

Kolla bilddagboken; http://www.mylove.bilddagboken.se
Kolla bloggen; http://meandmylove.samuelhorn.com/
-

tezzi152 - Alltid online

tezzi152: Jag tycker det funkar bra även om jag inte ser henne, mer än genom "takluckan" men jag kikar ju till henne då och då ändå så klart. Hon tittar inte på mig ändå, hon är rätt "självständig" av sig. HOn verkade trivas jättegott i vagnen faktiskt
Tror hon blehöver lite distans också, inte titta på mamsen hela tiden, mig får hon nog av ändå
hehe
-

16 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Återgå till Foto & scrapbooking