NU har vi köpt en ny barnvagn tills syskonet kommer!
16 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
NU har vi köpt en ny barnvagn tills syskonet kommer!
Det blev en Phil & Teds Sport...
Den känns såååå skön att köra , är lätt att vika ihop och stoppa in i bilen , när man ska svänga så slipper man "hänga" på den för att få upp hjulen...
Oliver blev så glad när han fick provsitta i den å åka premiär-turen igår...
Nu är det bara för bebisen att komma för här är vi redo....
tjing tjong..

Den känns såååå skön att köra , är lätt att vika ihop och stoppa in i bilen , när man ska svänga så slipper man "hänga" på den för att få upp hjulen...
Oliver blev så glad när han fick provsitta i den å åka premiär-turen igår...
Nu är det bara för bebisen att komma för här är vi redo....
tjing tjong..
-

Carola - Alltid online

Va kuul!!! vad blev det nu för färg då? Har precis stått och strukit Idas kläder och tänkte på dig... jag tror nog det blir en tjej.. hihi och då har jag en massa fina kläder om det passar sig...hmm blev det inte lite rim där??
- Johanna H
- Alltid online

Skrattar... ja, drömemr om rosa kläder jag med... skulle vara såå roligt om de faktiskt blev en tjej... MEN måste jag ju tillägga att det är lika roligt om det blir en liten kille oxå... fast önskar mig en tjej..*lr* Det blev en grå/svart för den fanns hemma..*LER* så vi blev så ivriga.. annars på de med färg var väntetiden ända upp till 10-12 veckor ...Jisses ... vi var ju inte ute i så god tid.. jo, tog en promenad idag å den var så skön å lätt att köra.. måste bara vänja mig vid den nu så..Oliver var super-stolt satt som en mallig prins där i vagnen*skrattar* han var sååå söt...kram
-

Carola - Alltid online

Googlade lite till nu och hittade en bra sida med både priser och illustrationer med syskonsitsarna, så nu vet jag hur det funkar om man ska ha den som syskonvagn. Verkar definitivt vara en vagn att fundera på!
Ska kika på den i en affär så man får se den i verkligheten också.
- Cecilia*
- Alltid online

Cecilia.. Ja den är otroligt smidig... Inte bredare än en vanlig singel-vagn om man säger.. Det går att justera handtaget om man är olika lång som vi är är det perfekt. Man kan själv välja om man vill att framhjulet skall vara i slåst läge eller röligt.(hmm det där lät ju roligt ..hihi). Bebisen ligger därnere till å börja med fast det såg du ju.. Och sen ska man ha en syskon/tvillingvagn så blir de ju så breda, och sedan då det äldre syskonet är på dagis så måste man ju iaf gå med denna breda vagn... det behöver man ju inte med den här...*Ler*
Fick tipset på vagnen av en kompis hon har 5 barn så hon har gått igenom en del vagnar.. hon säger att det här är den bästa hon har haft.. lätt å liten å inte så bred . tycker priset är helt okej oxå med tanke på vad andra vagnar kan kosta...
Kram
Fick tipset på vagnen av en kompis hon har 5 barn så hon har gått igenom en del vagnar.. hon säger att det här är den bästa hon har haft.. lätt å liten å inte så bred . tycker priset är helt okej oxå med tanke på vad andra vagnar kan kosta...
Kram
-

Carola - Alltid online

Carola - Ja, precis, det bästa med den var att den var lika smal/bred som en vanlig singelvagn!
Min kompis har en "vanlig" syskonvagn och dom blir ju så breda, det verkar inte så jättesmidigt när man går i affärer och så där.
- Cecilia*
- Alltid online

Carola: Cool vagn! Har tittat på dem lite, men bara på håll. Verkar grymt smidig när man har två små. Tvilling/syskonvagnarna brukar alltid vara så stora och klumpiga.
Cecilia: Vilken sida hade du varit inne på?
Cecilia: Vilken sida hade du varit inne på?
-

oOTINDRAOo - Alltid online

16 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Återgå till Barnsäkerhet & barnvagnar