Nu har Oscar blivit stora killen!
15 inlägg • Sida 1 av 1
Nu har Oscar blivit stora killen!
I tisdags 29 september blev vår lilla älskling 2 år! Fattar inte vart den här tiden tagit vägen och jag älskar honom bara mer och mer för var dag som går...
Bästa födelsedagspresenten var utan tvekan en eldriven traktor men alla presenter mottogs tacksamt så länge det var papper runt om som man kunde slita av! Lite skillnad från 1-årsdagen när han visade noll intresse för paketen..
I helgen har vi haft kalas med korv och tårta !
På bilden i mitten syns det i håret att han stojjat omkring så hemskt innan maten att han blivit alldeles svettig.. Men, men är det kalas så är det
!
Haha, måste ju bara erkänna mitt misstag också.. När jag skulle sätta ljus i tårtan bestämde jag mig i sista stund för att inte ta de ljus jag köpt utan använda ett öppnat paket med gamla ljus som låg i lådan. Och Oscar skulle blåsa ut ljusen.. Han blåste och blåste, de slocknade men kom tillbaka.. Tror vi fick honom att blåsa ut dem 3 eller 4 gånger innan jag insåg att det var såna där magiska skämtljus som inte ska gå att blåsa ut
... Stackars barn, vilken mamma han har...
Bästa födelsedagspresenten var utan tvekan en eldriven traktor men alla presenter mottogs tacksamt så länge det var papper runt om som man kunde slita av! Lite skillnad från 1-årsdagen när han visade noll intresse för paketen..
I helgen har vi haft kalas med korv och tårta !
På bilden i mitten syns det i håret att han stojjat omkring så hemskt innan maten att han blivit alldeles svettig.. Men, men är det kalas så är det
Haha, måste ju bara erkänna mitt misstag också.. När jag skulle sätta ljus i tårtan bestämde jag mig i sista stund för att inte ta de ljus jag köpt utan använda ett öppnat paket med gamla ljus som låg i lådan. Och Oscar skulle blåsa ut ljusen.. Han blåste och blåste, de slocknade men kom tillbaka.. Tror vi fick honom att blåsa ut dem 3 eller 4 gånger innan jag insåg att det var såna där magiska skämtljus som inte ska gå att blåsa ut
- Bilagor
-
- Bästa presenten...
- traktor.jpg (30.18 KB) Visad 285 gånger
-
- Favoritkäket =o) !
- korv.jpg (31.4 KB) Visad 286 gånger
-
- Är man galen i traktorer så är man ;-) ....
- tårta.jpg (33.01 KB) Visad 284 gånger
-

lizzzie - Alltid online

Re: Nu har Oscar blivit stora killen!
Grattis stora killen
Tråkigt att din mamma tar gamla ljus så du får blåsa som en tok innan du får äta tårta
Fin traktor den skulle ju vilken liten kille som helst vilja ha. Fin tårta passar ju super till en traktor tokig kille.
Fin traktor den skulle ju vilken liten kille som helst vilja ha. Fin tårta passar ju super till en traktor tokig kille.
- Taweret
- Alltid online

Tack Taweret och vildasol
!
Till nästa år får jag kanske finslipa mina konstnärliga kunskaper när det kommer till figurtårtor. Så att traktorn faktiskt ser ut som en traktor och inte en bil... Haha, men god blev den!
Och använda normala tårtljus...
Till nästa år får jag kanske finslipa mina konstnärliga kunskaper när det kommer till figurtårtor. Så att traktorn faktiskt ser ut som en traktor och inte en bil... Haha, men god blev den!
Och använda normala tårtljus...
-

lizzzie - Alltid online

Grattis Oscar!!! Två år och snart är du storebror, vilket år ni ska få! Tårtan ser kanon ut, gissar att den var poppis!
-

moia - Alltid online

grattis oscar! vilken fin tårta!
-

Kali - Alltid online

grattis i efterskott, Oscar! vilken häftig present han fick, tihi.. men jobbigt att ljusen inte ville slockna, haha =D
mm.. nu blev jag sugen på körv i bröö..
mm.. nu blev jag sugen på körv i bröö..
-

evelinah - Alltid online

Mmm vilken bra idé med korv först och sen tårta..
Jättegrattis till fina Oscar! Grymt snygg traktor! Båda två!
Jättegrattis till fina Oscar! Grymt snygg traktor! Båda två!
- sprallos
Oscar tackar och bockar för era gulliga gratulationer !
-

lizzzie - Alltid online

Grattis till 2-åringen!! Tårtan ser fin och smaskig ut, och sikken fin traktor han fick! 
-

magda - Alltid online

Ett stort jätte grattis en aningen för sent. Vilken läcker traktor!, tur att liam inte såg den, han hade vart något avis.
-

ToToRo - Alltid online

Oscar tackar
! Och hälsar att traktorn är toppen, enda nackdelen är att han inte får använda den inomhus...
-

lizzzie - Alltid online

Haha, kan förstå att han inte får köra inomhus! Synd att det är vinter snart, då är det svårt att köra utomhus.

-

Redhotwera - Alltid online

15 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Foto & scrapbooking