Nu har jag satt mig själv riktigt i skiten
41 inlägg • Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Re: Nu har jag satt mig själv riktigt i skiten
Skickar ännu fler styrkekramar till dig. Skönt att du har bestämt dig och har fått tid så pass snabbt att du kan gå vidare med ditt liv och fokusera på din sons operation istället.
-

vildasol - Alltid online

Jag har gjort en mdicinsk abort och det enda rådet jag har att ge är att ta emot all smärtlindring du kan få.
Nu var det många, många år sedan jag gjorde det så rutinerna kanske har ändrats.
Lycka till och jag kommer tänka på dig. Om du vill så sitter jag som en bra tanke i din ficka.
Kram.
Nu var det många, många år sedan jag gjorde det så rutinerna kanske har ändrats.
Lycka till och jag kommer tänka på dig. Om du vill så sitter jag som en bra tanke i din ficka.
Kram.
- Fru S.
- Alltid online

skickar oxå en massa styrka till dig
-

zettan - Alltid online

va? får ni inte bestämma där du bor? hmm...jag gjorde kirurgisk abort 2 ggr som sagt..å jag hade inte gått långt i grav. komme rinte ihåg hur länge men typ högst 10 veckor.... jag bodde då i linköping.... ena gjorde jag i linköping å andra i motala då jag andra ggn var 20 år fick man åka till Motala...(fattar inte varför) men men...
jag hoppas iallafall att det går bra för dig! Varför ska du göra ett ultraljud? om jag får fråga? ...
ååhh kanske världens dummaste fråga... 
jag hoppas iallafall att det går bra för dig! Varför ska du göra ett ultraljud? om jag får fråga? ...
- Tigi
- Alltid online

Tigi skrev:jag hoppas iallafall att det går bra för dig! Varför ska du göra ett ultraljud? om jag får fråga? ...ååhh kanske världens dummaste fråga...
Jag tycker inte att det är en dum fråga, undrade det lite själv men vågade inte fråga..
-

MinisMamma - Alltid online

Man får ju inte se, de tar bort skärmen. Det är för att de vill se exakt hur långt gången man är, är man längre än ex v 15 så lär man ju inte göra medicinsk abort...
- TeodorsMamma
TeodorsMamma skrev:Man får ju inte se, de tar bort skärmen. Det är för att de vill se exakt hur långt gången man är, är man längre än ex v 15 så lär man ju inte göra medicinsk abort...
okej... jag gjorde aldrig nått ultraljud
- Tigi
- Alltid online

TeodorsMamma skrev:tigi - så var det nog...
Du kommer ju ligga inne när du får de andra tabletterna.. Anvnd deras blojor.. Man blöder rejält.. En riktigt riklig mens.. Ha med myyycket tidningar.. fast ja inte hade ont eller något fick ja inte gå hem.. Be helst om skjuss hem.. Ja höll på och svimma utanför lass.. Kanske inte du gör.. men ville bara säga hur ja hade det.. Ingen smärta eller något hade ja.. Men de säger dom är olika från människa till människa..
- Carola_Carro
- Alltid online

41 inlägg • Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Återgå till Ångest & depression