Banner Forum Image

Nu flyttar hon snart ifrån oss....

Nu flyttar hon snart ifrån oss....

Inläggav Jenima » tor maj 15, 2008 22:23

Min bror har varit tillsammans med sin tjej i 3 år (dom är 20 år) jag och hon har inte alltid varit kompisar främst för den stora ålderskillnaden tror jag (jag är 26) och att jag haft fullt upp med min son och sambo... men så den senaste tiden har vi mer och mer umgåtts och jag trivs så sjukt bra i hennes sällskap och vi har skitkul ihop, ja jag älskar nog henne nu...

men..

I lördags så gjorde min bror slut med henne och hon skall flytta hem till sin hemort som är flera miiiiiiil härifrån :cry: :cry: :cry: :cry:

jag är fan jätteledsen och kan inte fatta att denna lördagen så flyttar hon hem och jag kommer inte få träffa henne mer :cry: :( :(

Det här är asjobbigt och jag gråter bara jag tänker på det... vi ska ha grillkväll och säga hejdå till henne i morgon men jag vet inte om jag pallar att gå dit.. hatar verkligen avsked och jag vill inte att hon skall flytta :(
Jenima

Re: Nu flyttar hon snart ifrån oss....

Inläggav ToToRo » tor maj 15, 2008 22:26

gu så sorgligt... det är det som blir så svårt när man faller för en syskons partner och ens egens partners familj. Men ni kommer ju säkert kunna hålla kontakt ändå.
Användarvisningsbild
ToToRo
Alltid online
Alltid online

Inläggav Nelia » tor maj 15, 2008 22:27

Men vad jobbigt :( Jag vet inte vad jag ska skriva.. Synd att det skulle bli så.. Ni kanske kan hålla kontakten ändå och försöka ses ibland? Klart du ska gå på grillkvällen. Det betyder säkert jättemycket för henne att du kommer. Kram!
Bild
Bild
Användarvisningsbild
Nelia
Alltid online
Alltid online

Inläggav angee » tor maj 15, 2008 23:06

Tråkigt! Jag har känt likadant när man gjort slut med en kille och tycker jättebra om hans vänner/släkt. Skittufft. Jag har fortfarande mer kontakt med mitt ex moster än vad han har... Tycker man kan hålla kontakten fastän det tagit slut. Trist att hon bor så långt bort bara...
BildBild
angee
Alltid online
Alltid online

Inläggav sprallos » fre maj 16, 2008 08:16

Usch vad tråkigt....:-( Men jag tror att det är viktigt att du går som Nelia sa. Hur långt bort ska hon flytta? Ni kan väl ha kontakt ändå?
sprallos

Inläggav Jenima » fre maj 16, 2008 08:33

det kommer bli 22mil emellan oss...ja jag måste nog gå.. hon blir säkert besviken om jag inte komer oxå... fan ska alla göra slut för!?

+ att jag har skitdåligt samvete över att jag inte tog mig tid att umgås med henne mer tidigare! det är typ sista halvåret som vi har börjat umgås mkt men de tidigare 2 ½ åren då? neeeej då var jag för upptagen med mig själv och mitt liv och mitt mitt mitt!!! att man aldrig lär sig att uppskatta det man har innan det är försent? kanske lika bra att jag inte umgicks med henne mer, då hade det kanske blivit ännu svårare?

jaja...idag skall jag till frissan och dölja att jag egentligen inte är blond oops.. :)
Jenima

Återgå till Sorg & saknad