Banner Forum Image

nu är ja riktigt jävla nervös

nu är ja riktigt jävla nervös

Inläggav loooolita » tis maj 12, 2009 16:11

va på gyn idag,..för ja haft mensvärk aslänge men ingen mens....dom gjorde ultraljud å där satt den i äggstocken min blodcysta bläääääää därav min uteblivna mens å ja får ingen mens förrän den losssnar men dt va inte allt,,,,,ja har gjort 3gravtester alla vart negativa.....dom tog ett test,,,,å samtidigt som läkaren sitter å ska skriva ut gulkroppshormoner som ska få cystan att lossssna kommer sköterskan in me gravtestet å säger titta på dt här det blev två streck dock är det väldigt väldigt svagt.....så dom fick ta blodprov å imorgon ska han ringa å säga om ja eventuellt är gravid eller vart dt å fått misssfall hur som helst hade ja vart gravid borde han väl sett fostret me ultraljudet? elller är ja helt ute å cyklar,,,,,,,å min cysta losssnar inte förrrän efter barnet skulle va fött isånafall,,,,men tror dock inte ja e gravid men man kan ju fundera på varför dt blev ett streck,,,,,,,, :shock: nån här som haft blodcysta på äggstocken å varit gravid? ja fråga om dt kunde va ett foster som satt i ägstocken men nej absolut inte det är en cysta så ja får väl lita på det,,,,,,,,,
BildBild
BildBild
loooolita
Alltid online
Alltid online

Re: nu är ja riktigt jävla nervös

Inläggav sprallos » tis maj 12, 2009 17:49

Är fostret pyttelitet så kanske det inte syns...du får avvakta och se. Säkert har det gått bra för andra kvinnor att vara gravida med en cysta, jag har så dålig koll på det...Men jag ska hålla tummarna!!
sprallos

Re: nu är ja riktigt jävla nervös

Inläggav hottitotta » ons maj 13, 2009 18:18

Jag har en kompis som ahr haft en cysta samtidigt som hon var med barn å det gick galant!
BildBild

Bild
hottitotta
Har vimedbarn.se som startsida
Har vimedbarn.se som startsida

Återgå till Bli gravid