Nu är han hemma igen!
8 inlägg • Sida 1 av 1
Nu är han hemma igen!
Pust! Äntligen är min lillkille hemma igen! Ett helt dygn borta! Mysigt att ha honom hemma nu! Allt hade gått jättebra, och han ville direkt till tutten när han kom hem
Det hade ju varit en bristvara minst sagt under tiden hemma hos pappa...
Han hade sovit hela natten
20.30-06.30.... Som jag skrev i en annan tråd så är jag lite avundsjuk minst sagt! Men ingenting spelar någon roll nu när jag har min pojke hemma igen! Han får gärna vara vaken hela natten om han vill!
Nu ska vi bara myyyysa, jag har städat riktigt ordentligt hemma idag! (skurat badrummet, dammsugit och skrubbat alla hörn, under sängen, gått ner med saker i förrådet, fixat iordning en leklåda åt Teodor...) Jätteskönt att veta att när jag vaknar imorgon kommer det vara superRENT här hemma!
Det blir nog en kvällspromenad och sen ett bad och sen sussa sängen!
Han hade sovit hela natten
Nu ska vi bara myyyysa, jag har städat riktigt ordentligt hemma idag! (skurat badrummet, dammsugit och skrubbat alla hörn, under sängen, gått ner med saker i förrådet, fixat iordning en leklåda åt Teodor...) Jätteskönt att veta att när jag vaknar imorgon kommer det vara superRENT här hemma!
Det blir nog en kvällspromenad och sen ett bad och sen sussa sängen!
- TeodorsMamma
Re: Nu är han hemma igen!
borta bra men hemma bäst
-

zettan - Alltid online

Vad skönt att ha goskillen hemma igen. Och vad skönt att ha det nystädat!
Know the feeling, LOVE the feeling 
-

Nelia - Alltid online

Vad mysigt att ha älsklingen tillbaka, och grymt skönt att ha hela hemmet grundligt städat! Man blir ju så glad när det är så fint i alla hörn, och får lite mer ork på något sätt.
-

moia - Alltid online

Åh vad härligt att han är tillbaka
Och roligt att han verkar ha haft det bra hos pappa också! 
- shoegal
- Alltid online

8 inlägg • Sida 1 av 1