Nostalgi-glass!!
16 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Nostalgi-glass!!
Hamnade på http://www.gb.se hemsidan...och där finns ett galleri med gamla glassar (prisaffischer)...oj oj...Minns ni X-15, X-17, Alexandra mfl...
Haha!! Fan vad man är gammal!!
Haha!! Fan vad man är gammal!!
- sprallos
jag känner mig gammal när de säger på tv att det är 25 år sedan michael jaksons thriller kom!!! kan inte fatta det, känns ju som i förrgår... 
-

Kali - Alltid online

var det inte en äcklig slemklump i alexansra-glassen? har för mig att den lockade mig genom att vara störst men att jag ångrade mig varje gång....
-

Kali - Alltid online

Jag minns Puckstång. Det var sommar för mig när jag var liten. Sommaren hos farfar i Åsa när vi cyklade till havet (jag satt i barnstolen bakom farfar) och var där hela dagarna. Jag var så liten så jag fick alltid en Puckstång. Kommer ihåg en gång då jag tjöt till mig en Storstrut, skulle bestämt ha en sådan, men orkade knappt halva glassen 
-

Nelia - Alltid online

- virmana
Calippo finns kvar! Fast den hette Pop Up förrut!
Kommer ihåg en sommar när jag & min kompis Helen cyklade till järnvägsstationen för att köpa glass och köpte varsinn Pop Up. När vi var på väg hem råkade Helen trycka på handbromsen så hårt att glassen flög upp ur struten och flög i väg i en båge
Kommer ihåg en sommar när jag & min kompis Helen cyklade till järnvägsstationen för att köpa glass och köpte varsinn Pop Up. När vi var på väg hem råkade Helen trycka på handbromsen så hårt att glassen flög upp ur struten och flög i väg i en båge
- shoegal
- Alltid online

lakritspuck kommer ja me ihåg, det va väl den me tuggummi i pinnen? fanns en vaniljvariant på den me va? om de e rätt ja tänker på. De glassarna fick alltid ja å min lillebror när vi va på café me mamma å pappa när vi va små 
-

oOTINDRAOo - Alltid online

16 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Återgå till Foto & scrapbooking