Noahs Kök!
24 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Noahs Kök!
hehe vad seriöst
.. jättefint! Går det att flytta oxå, är det riktig kakel där? förstår att han gillar det
....
- Tigi
- Alltid online

Tigi skrev:hehe vad seriöst.. jättefint! Går det att flytta oxå, är det riktig kakel där? förstår att han gillar det
....
Tack
- Caroliinen
- Alltid online

Men fy satan vad snyggt!
Inte visste jag att Erik var så duktig haha
Synd att ni inte kommer upp till Pite i jul för då hade jag skickat pengar så kunde han få snickra ihop ett till Oliver också,
fast iofs kanske Veronica kan sno med erat när hon åker ner till helgen och kånka upp till oss haha
Inte visste jag att Erik var så duktig haha
Synd att ni inte kommer upp till Pite i jul för då hade jag skickat pengar så kunde han få snickra ihop ett till Oliver också,
fast iofs kanske Veronica kan sno med erat när hon åker ner till helgen och kånka upp till oss haha
- Danem
- Alltid online

MEN ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH.. vänta lite, kan nog klämma fram lite mer.. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!!
shit, vad häftigt! fick ropa på sambon som e snickare & visa, han blev också impad! har tänkt köpa köket från ikea men nu e jag inte särskilt sugen på det längre, hehe. vilken lyckans-ost Noah e =D Mio vill gärna komma & leka
shit, vad häftigt! fick ropa på sambon som e snickare & visa, han blev också impad! har tänkt köpa köket från ikea men nu e jag inte särskilt sugen på det längre, hehe. vilken lyckans-ost Noah e =D Mio vill gärna komma & leka
-

evelinah - Alltid online

24 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Återgå till Foto & scrapbooking