Nimrod börjar på dagis!
10 inlägg • Sida 1 av 1
Nimrod börjar på dagis!
Idag var första inskolningsdagen för vår lille gubbe. Han är den enda som inte kan gå än, så visst ser han lite liten ut bland alla andra barn. Sambon fick gå på föräldrarmöte ikväll och det verkar vara helt okej. De har flera olika salar för målning, lera, musik och teater och de har egen husmor som lagar all mat från grunden och mycket ekologiskt.
Nimrod verkade inte vara särkillt bekymrad, men vi var ju med hela tiden idag. Han brukar ju följa med till gymmet bl.a. så jag tror det kommer gå bra
Nu väntar jag bara på beskred från ett nytt jobb jag sökt, ska bli spännande
Får förhoppningsvis veta i nästa vecka!
Nimrod verkade inte vara särkillt bekymrad, men vi var ju med hela tiden idag. Han brukar ju följa med till gymmet bl.a. så jag tror det kommer gå bra
Nu väntar jag bara på beskred från ett nytt jobb jag sökt, ska bli spännande
- MissGanja
- Alltid online

Re: Nimrod börjar på dagis!
Hoppas det kommer gå bra för honom. Känns det tråkigt eller spännande för eran del?

-

Redhotwera - Alltid online

De känns både spännande, skönt och lite vemodigt. Han är ju liten jämfört med de andra. Men pappa jobbar på andra sidan gatan, så de känns skönt OM något skulle hända.
Jemina: oj, ja de får jag göra. Ska slänga in en ny bild med. Nimrod har glasögon numera
Jemina: oj, ja de får jag göra. Ska slänga in en ny bild med. Nimrod har glasögon numera
- MissGanja
- Alltid online

vad roligt för honom..hoppas allt kommer gå bra.. vickan var lite resarverad första tiden, ville inte att jag skulle hålla mig borta..
- ZandraSanna
Ja, man får hopaps att det kommer gå bra. Han kryper ju liten i sin egen värld och glömmer lätt bort att man finns
På gymmet går det iallafall bra att lämna honom och hämta. Där bryr han sig inte även om han ser att man går iväg, så vi hoppas att det kommer bli likadant på dagis 
- MissGanja
- Alltid online

Har ni nån typ av barnpassning på erat gym? vilken lyx i såfall...skulle ju lösa hundra problem här 
- Jenima
Ja, jag, eller vi båda rättare sagt går på SATS. Det är en gymgedja som finns runt om i landet. Kostar lite men det är guld värt verkligen! Fast alla gym kostar väl mycket numera
Men kolla på nätet så kanske du hittar ett gym nära dig, eller ring bara och kolla för det finns garanterat en hel del gym idag som erbjuder barnpassning!
- MissGanja
- Alltid online

Jo tjena.... närmaste SATS gymmet ligger 5 mil härifrån..lite ompigt att ta sig till med en lilleman på halsen
Men coolt att det finns, viste jag faktiskt inte 
- Jenima
10 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Barnaktiviteter & Barnkalas