Banner Forum Image

Nid blödning??

Nid blödning??

Inläggav hellokitty » fre dec 30, 2011 18:37

Hej Girls! Jag undrar om nån av er är insatt med de här med nid blödningar?

Jag hade ingen första gången andra gången tror ja jag hade en för då hade ju inte mensen kommit tillbaka men så började de blöda lite och försvann efter en dag 3 veckor senare mådde ja illa o testade pluss o va de i vecka 6 nånting åt de hållet.

Nu är de ju så att vi har satsat denna månaden äl va ju lite konstig då ja fick positiva ä ltester i två omgångar först den 24, sedan den 26e.. ´sen i förrgår har ja haft lite mer flytningar än vanigt (kan ju va inbillning med förr all del) ;) idag har de varit lite blodblandat i fytningara? Jag har aldrig haft några mellanblödningar som jag annars läst man kan ha ibland.. kan ju va första gången iof. men de e ju rent blod som kommer liksom utan lite inblandat bara. Borde ju kunna va en nidis, men då fundera ja vad de innebär? kan man få de utan att de sen leder till plus? Eller kan de faktiskt vara så att de finns lite hopp att de tagit sig på första försöket? Bim är ju först 8 Januari så de e ju inte imon precis´;)

kram på er!
BildBild
BildBild
hellokitty
Alltid online
Alltid online

Re: Nid blödning??

Inläggav hellokitty » fre dec 30, 2011 18:52

gud va bra ja stavat för att förtydliga det är inte klart nblod som kommer utan lite brunblandat i flytningarna!
BildBild
BildBild
hellokitty
Alltid online
Alltid online

Re: Nid blödning??

Inläggav ToToRo » fre dec 30, 2011 19:05

jag vet egentligen inte vad som räknas till nidblödning men jag had en mini mens när jag vänta liam. både v 4 och sen v8. V va det mycket mindre blödning än i v. 4
Användarvisningsbild
ToToRo
Alltid online
Alltid online

Återgå till Bli gravid