Banner Forum Image

Ngn mer som räknar ner till bim?

Ngn mer som räknar ner till bim?

Inläggav mia85 » lör apr 18, 2009 22:01

Hade min äl i tisdags så har bim runt 28 april.. men tänker 1maj då det gått 28 dagar sen senaste mensen. Håller på att analysera allt det där med flytningar men vet inte vad som tyder på vad så hjälper inte så mycket :?
Hade magknip några timmar i går (fredag) och lotion-flyningar.. har nu ikväll fått mensvärk.. men vet som sagt inte om det betyder något...

Men.. någon annan som håller på att räkna ner till bim?
mia85
Alltid online
Alltid online

Re: Ngn mer som räknar ner till bim?

Inläggav similou » sön apr 19, 2009 10:01

Räknar inte ner, eftersom jag inte planerar nåt barn, men jag skulle bli riktigt glad för ett + =) runt den 25 ska jag ha mens. och jag e ganska säker att vi råkade pricka in lite mys två dagar innan ÄL och på ÄL-dagen haha, brukar inte känna av ÄL men denna gången hade jag så grymt ont, därför jag vet haha =)

har inga flytningar, men har mått riktigt illa och har haft stickningar o hugg länst ner hehe...i natt hade jag grym mensvärk, men ingen mens än iaf. =))
similou
Alltid online
Alltid online

Inläggav mia85 » sön apr 19, 2009 13:43

Hoppas på ett plus =) vore så mysigt med barn tätt, känns som fördelarna är fler än nackdelarna =)
Har börjat känna av äl och mensen mer sen efter förlossningen.. som om kroppen ändrades lite där med =)
mia85
Alltid online
Alltid online

Inläggav Golli » sön apr 19, 2009 14:00

här är en som räknar ner... :) ska testa 30/4 hade jag tänkt. :)
Bild
Bild
Användarvisningsbild
Golli
Alltid online
Alltid online

Inläggav mia85 » sön apr 19, 2009 15:10

Spännande =) får se hur länge jag klarar att hålla mig =) bara andra försöket än så inte så säker på att det går så fort.. men sonen gick på första försöket =)
mia85
Alltid online
Alltid online

Inläggav Golli » sön apr 19, 2009 19:50

oj, här är det likadant! dottern på första försöket och det här är andra försöket :)
Bild
Bild
Användarvisningsbild
Golli
Alltid online
Alltid online

Inläggav ToToRo » sön apr 19, 2009 20:01

jag har redan passerat min, ingen mens men bara negativa test :( så nu sitter jag o väntar på den så jag kan få försöka igen. Måste väl gå till gyn om den inte startar av sig själv. Har pco så kan ju ha svårt med ägstockarna. Vi hade samlag 3 dar innan äl så ja kan knapast tro att ja e gravid. Sen förra graviditetetn känner ja av mina ägglossningar ordentligt. Kanske för att ja vet va jag letar efter :)
Användarvisningsbild
ToToRo
Alltid online
Alltid online

Inläggav mia85 » sön apr 19, 2009 21:49

Golli: Då hoppas vi på en första - första och andra - andra =)

ToToRo- Tråkigt med negativt... hoppas att det går bra. Känner av allt mycket mer jag me.. har känt äl mer och även haft mensvärk, pms mer än innan grav.
mia85
Alltid online
Alltid online

Återgå till Bli gravid