Nej! Nej! Nej! Nej! Hur ÄR det möjligt???
33 inlägg • Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
Nej! Nej! Nej! Nej! Hur ÄR det möjligt???
FAN! Fick precis veta att min bästa väns son dött!
Varför händer det här igen? Hon fick ju en dödfödd för 1 ½ år sedan (han dog i magen samma dag som han var beräknad att födas), och nu var hon äntligen gravid igen. Hon var beräknad i oktober och nu får jag veta att det hänt igen!
Jag vet inte hur, när eller någonting. De vill nog inte prata om det just nu. Jag vet bara att pojken är död.
FAN FAN FAN! Jag mår så dåligt just nu!
FAN FAN FAN! Jag mår så dåligt just nu!
-

Nelia - Alltid online

Re: Nej! Nej! Nej! Nej! Hur ÄR det möjligt???
Nej men fy vad hemskt!!! Har för mig att du skrev om när det hände sist gång också, men 2 gånger för samma familj, det borde inte få hända. Usch, kan inte ens tänka mig hur det känns 
-

Tossy - Alltid online

Har pratat med min väns mamma nu och fått veta att det är samma sak som har hänt den här gången också. Bebisen har dött i magen.
Usch, nu fick jag väldigt ont i magen...

Usch, nu fick jag väldigt ont i magen...
-

Nelia - Alltid online

usch fy vad hemskt orättvist, hur kan de inträffa 2 ggr? måste ju finnas ngot bakom de hela..
har gråt i halsen, det händer bara inte...
styrkekramar...
styrkekramar...
- cammi
- Alltid online

Nej
vilken mardröm!
- Ki27
- Alltid online

Ja, det är som en enda lång mardröm just nu. Jag är helt tom i huvudet, känns som att vi lever i två världar just nu där jag ena stunden inte tror på det som har hänt men sedan liksom vaknar upp och fattar att det visst har hänt och inte går att rymma ifrån.
Det är så fruktansvärt orättvist. Om det finns en Gud så hatar jag honom just nu.
Det är så fruktansvärt orättvist. Om det finns en Gud så hatar jag honom just nu.
-

Nelia - Alltid online

usch vad hemskt:( massa styrkekramar!
- minimamma92
- Galen i vimedbarn.se

Fy så hemskt att det sker två ggr för denna familj, en av mina bästa vänner fick en döfödd dotter våren -05, då vi skulle ta studenten, hon hade pluggat ihop allt för att klara betygen o allt sånt. Det va så sorgligt. Nu har hon en pojk som fyller två nästa vecka, och hon va allt orolig under hela den graviditeten då hon visste vad som faktiskt kunde hända. Det är så tråkigt när sånt här händer. =( Vissa saker borde bara inte få hända.
-

Petra86 - Alltid online

åh nej.. att förlora ett barn är väl nog för föräldrar, men så händer det igen? vilken obehaglig känsla man fick i kroppen. ibland är livet så förbannad orättvist! stora kramar*
-

evelinah - Alltid online

Tack alla ni som skrivit.
Det här påverkar oss alla så oerhört. När det hände förra gången var Joel bara 1 månad gammal och jag minns fortfarande hur chockade vi var. Och så händer det igen. Jag har inte riktigt fattat det än. Det är bara tomt i huvudet, ja hela kroppen, förutom en stor tung hemsk sten som satt sig i magen på mig.
Just nu är jag livrädd för att det ska hända oss om vi bestämmer oss för ett barn till. Händer det dem TVÅ gånger så kan det lika gärna hända för oss. Inget är säkert här i livet.
Det här påverkar oss alla så oerhört. När det hände förra gången var Joel bara 1 månad gammal och jag minns fortfarande hur chockade vi var. Och så händer det igen. Jag har inte riktigt fattat det än. Det är bara tomt i huvudet, ja hela kroppen, förutom en stor tung hemsk sten som satt sig i magen på mig.
Just nu är jag livrädd för att det ska hända oss om vi bestämmer oss för ett barn till. Händer det dem TVÅ gånger så kan det lika gärna hända för oss. Inget är säkert här i livet.
-

Nelia - Alltid online

Fruktansvärt.
Skickar tankar genom dig till din vän och hennes familj.
Skickar tankar genom dig till din vän och hennes familj.
- Fru S.
- Alltid online

Jag blir så ledsen när jag läser det här.
Skickar kramar till dig och din vän med familj.
Skickar kramar till dig och din vän med familj.
-

MinisMamma - Alltid online

Jag kunde inte sluta tänka på det igår efter ditt sms....fyyyy faaaaan...
Det måste ju hända nåt med hennes moderkaka etc...och 2ggr...det är fan inte rättvist!!! Stackars dom!! Man inser inte hur jävla lyckligt lottad man är som fick ett friskt barn.
Det måste ju hända nåt med hennes moderkaka etc...och 2ggr...det är fan inte rättvist!!! Stackars dom!! Man inser inte hur jävla lyckligt lottad man är som fick ett friskt barn.
- sprallos
Så otroligt grymt livet kan vara mot vissa människor. Finner knappt ord, skickar en bamse Kram!
-

magda - Alltid online

33 inlägg • Sida 1 av 3 • 1, 2, 3