Nappfria barn!! :D
18 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Nappfria barn!! :D
sprallos--hehe jaa dom går på dagis och idag va dom där efter att ha vart hemma ett tag pga sjuka å så.... vi har sagt att dom slutat me nappen nu och det hade gått jättebra å sova där idag ...inget knyst om nappen där heller =D... känns jätteskönt! 
dom har inte några nappar på dagis så det finns ingen risk att dom får någon heller
dom har inte några nappar på dagis så det finns ingen risk att dom får någon heller
- Tigi
- Alltid online

Men oj vad lätt det verkar gå, heja Leia och Tibella! =D Här är det inte nappslutardags än, Vincent är verkligen inte redo. Men vi kör (ganska) stenhårt med att det är napp vid sovdags och om han är ledsen som gäller, precis som vi gjort hela tiden. Och den är en alldeles för bra tröst för att sluta med, oslagbar. Fast vi får se när den ska fasas bort, man märker nog på barnet när den egentligen inte behövs längre utan bara är en vana, hoppas jag.
-

moia - Alltid online

sitamoia--- nää man märker inte...hehe asså jag trodde inte att mina barn var redo egentligen förens vi frågade å dom slängde dom själva..... dom kanske inte förstod riktigt att om man slänger så försvinner dom för gott och att dom kanske gjorde det för att det va lite kul å slänga i papperskorgen..men det har ju som sagt gått förvånansvärt bra ändå....och dom var nog redo fast det var jag själv o M som lixom inte "trodde" det....
barnen hade oxå sin napp när dom sov å när dom blev ledsna innan....
men det kanske har gått så lätt pga att dom har varandra å härmar gärna varann =) ...e den ena "duktig" så vill den andre oxå va det
barnen hade oxå sin napp när dom sov å när dom blev ledsna innan....
men det kanske har gått så lätt pga att dom har varandra å härmar gärna varann =) ...e den ena "duktig" så vill den andre oxå va det
- Tigi
- Alltid online

18 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Återgå till Allmänna trådar om barn