Nån som vill ses på torsd el fred?
22 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Nån som vill ses på torsd el fred?
Minismamma- kali avvaktar lite o kollar läget men lämnar besked typ i morgon om dag o så. Kul om du kan komma med. Vi har väl setts va? På fiket sist o hemma hos nelia i vintras? Eller blandar jag i hop det? Känner mig mer virrig än vanligt idag faktiskt.
Nä, får väl knyta mig nu. Min man har redan lommat iväg till kojs o barnet sover så får väl passa på att få lite sömn innan enmiljardammningarutanenendapausförbarnetärsupertörstigtellernågot börjar.Ja som ni förstår händer det inte allt för spännande saker i min säng nattetid just nu. Eller dagtid heller för den delen.
Nä, får väl knyta mig nu. Min man har redan lommat iväg till kojs o barnet sover så får väl passa på att få lite sömn innan enmiljardammningarutanenendapausförbarnetärsupertörstigtellernågot börjar.Ja som ni förstår händer det inte allt för spännande saker i min säng nattetid just nu. Eller dagtid heller för den delen.
- che
- Alltid online

Minismamma- nä vi har inte träffats alls. Eller? Fick plötsligt för mig att du inte är den jag tänker på. Ja ja, jag klarar ng att sova utan att lösa biffen just idag, just dena sek. Sov gott!
- che
- Alltid online

che: Ni har träffats. Det har tom jag (virrigast i världen) koll på....
Och jag vet var, hur och när. =)
Och jag vet var, hur och när. =)
- Fru S.
- Alltid online

haha... jaa, vi har träffats, både på Joels kalas och på fiket i förra veckan. Jag var ju där arbetsklädd och utan Noel då jag var mitt emellan jobben... 
-

MinisMamma - Alltid online

Usch för Sushi, då kommer inte jag
Nej då, jag kan inte ändå, skola hela torsdagen och dessutom är det tentaplugg som får gälla nu eftersom jag varit så slö och inte läst nåt hittills.
Men jag är på en annan dag!
Men jag är på en annan dag!
-

Tossy - Alltid online

mmm god sushi var det!
tack!!! nu måste vi äta sushi snart igen så jag får bjuda tillbaka!
ang. torsdag ska jag nog försöka få gjort lite ärenden när lilleman är på dagis, men veckan därpå?
ang. torsdag ska jag nog försöka få gjort lite ärenden när lilleman är på dagis, men veckan därpå?
-

Kali - Alltid online

Veckan därpå är jag ev hos pärona då min man grejar med lite annat. Men ni andra kan ju ses!
Jag ska snart skriva om mina pissiga vänner, fast i en ny flik. är så besviken på de.
Jag ska snart skriva om mina pissiga vänner, fast i en ny flik. är så besviken på de.
- che
- Alltid online

22 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2