Någon som köpt vagn från Kidsroom över nätet?
6 inlägg • Sida 1 av 1
Någon som köpt vagn från Kidsroom över nätet?
Ja som överskriften lyder så undrar jag om någon köpt vagn från kidsroom? Funderar på att köpa en quinny freestyle xl därifrån men skulle vilja höra lite hur det är med andras erfarenheter först. Är de bra/dåliga, hur mycket blir frakten och ja berätta allt ni känner att ni vill berätta.
- camilla85
- Nykomling

Re: Någon som köpt vagn från Kidsroom över nätet?
Ingen som köpt från dem? Undra just om man själv ska våga då. Det blir mycket billigare.
- camilla85
- Nykomling

Jag tror att min bror och hans tjej köpte en därifrån, jag ska försöka komma ihåg att fråga dem.
- shoegal
- Alltid online

Nu hade jag tur, han var online på MSN!
De beställde deras Quinny freestyle xl från kidsroom.de hösten 2007. Han säger att de är jättenöjda, vagnen skickades hem till dem direkt, tog bara lite mer än en vecka innan de fick den. De hade lite problem med ett hjul (hjulets ekrar var snea så att däcket lät hela tiden (typ tickade)) så fick de ett nytt reservhjul direkt. Så de är jättenöjda!
De beställde deras Quinny freestyle xl från kidsroom.de hösten 2007. Han säger att de är jättenöjda, vagnen skickades hem till dem direkt, tog bara lite mer än en vecka innan de fick den. De hade lite problem med ett hjul (hjulets ekrar var snea så att däcket lät hela tiden (typ tickade)) så fick de ett nytt reservhjul direkt. Så de är jättenöjda!
- shoegal
- Alltid online

Min bror tipsar även om att köpa en Maxi cosi babyskydd från samma sida, den passar i qunniy chassit och är mycket billigare via den sidan än i Sverige! Har fått jättebra omdömen i tester också.
- shoegal
- Alltid online

Tacka din bror och tack till dig. Kommer nog bli så att vi beställer från dem, blir så himla mycket billigare. Det är just lite det där med servicen som man funderar på men de verkar ju iaf hjälpa din bror på en gång så förhoppningsvis kommer det inte bli några problem för oss heller om vi behöver det.
- camilla85
- Nykomling

6 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Barnsäkerhet & barnvagnar