Någon som har en carena freeride?
10 inlägg • Sida 1 av 1
Någon som har en carena freeride?
Jag tänker sälja min Brio kombi och köpa en billigare och förhoppningsvis smidigare vagn!
Har spanat in Carenas freeride, men har inte hunnit vara till butiken och känna på den ännu!
Finns det någon där ute med denna vagn som kan dela med sig av erfarenheter?
Skulle vara roligt att höra åsikter innan man slår till!
Har spanat in Carenas freeride, men har inte hunnit vara till butiken och känna på den ännu!
Finns det någon där ute med denna vagn som kan dela med sig av erfarenheter?
-

Asa - Alltid online

Den var snygg skulle också kunna tänka mig en sån,det är bara ett problem lilleman väger 16,3 och lastvikten var bara 15 kg.
-

Xena66 - Alltid online

Xena66 skrev:
Den var snygg skulle också kunna tänka mig en sån,det är bara ett problem lilleman väger 16,3 och lastvikten var bara 15 kg.
aah just det!
-

Asa - Alltid online

Jag har varit och prov kört vagnen i butiken nu och handaget är liite vickigt, men inte på långa väger lika vickgit som våran andra vagn (Brio)!
Det som jag har hakat upp mig på nu är att suffletten var av sånt tyg så att det såg tunt ut!!(Inte tunt men glest, man såg att det sken genom det!)
Bara ett tyglager! Brion vi har nu har ett yttre och ett inre tyglager!
Blåser det lätt igenom eller vad tror ni? Man brukar ju ändå ha regnskyddet på när det är kallt eller blåsigt, så kanske det inte gör så mycket!
Det som jag har hakat upp mig på nu är att suffletten var av sånt tyg så att det såg tunt ut!!(Inte tunt men glest, man såg att det sken genom det!)
Bara ett tyglager! Brion vi har nu har ett yttre och ett inre tyglager!
Blåser det lätt igenom eller vad tror ni? Man brukar ju ändå ha regnskyddet på när det är kallt eller blåsigt, så kanske det inte gör så mycket!
-

Asa - Alltid online

Låter lite tunnt om man kan se rakt igenom det.......? Men kanske finns sånna tyger som ändå är okej? vet faktiskt inte. Dom två suffletter jag haft har båda varit tjocka, det kan regna på dem ett bra tag utan att det händer nåt.
-

acko - Alltid online

10 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Barnsäkerhet & barnvagnar