När kröp era barn?
15 inlägg • Sida 1 av 1
Ella började krypa på sin åtta månadersdag. Tuva känns mycket stadigare så vem vet 
Stina Sandström heter jag och är grundare av Vi med barn och även gravidsajten Minbebis.com. Vill du veta mer om mig kan du läsa min blogg!
-

Stina - Admin
Lillen började då han var 10,5 månader gammal. Han började gå då han var 1 år och springa vid 16 månaders ålder. Han började försöka sig på att krypa då han var 8 månader gammal, men då startade socialen en utredning och vi hamnade på Familjegården X i Umeå! Helt oförskyllt!
Läs gärna min blogg, så får ni veta vad som hänt! Antagligen hade lillen börjat krypa tidigare om inte soc. "fängslade" oss på X i Umeå!
Nu har lillen varit hemma i ett halvår och allt funkar bara fint!
Läs gärna min blogg, så får ni veta vad som hänt! Antagligen hade lillen börjat krypa tidigare om inte soc. "fängslade" oss på X i Umeå!
Nu har lillen varit hemma i ett halvår och allt funkar bara fint!

STOPPA BARNPORREN PÅ INTERNET
Ser ni något kan Ni DIREKT anmäla det här:
http://www.ecpathotline.se/hotline.asp
-

Broderibruden - Alltid online

Jesper var väldigt sen med att krypa "på riktigt". Han hasade sig fram, liggandes på magen. Jag tror han var över året innan han började krypa ordentligt på alla fyra, och han började gå när han var 15 månader, så mina barn har varit väldigt olika i utvecklingen.
Jesper lade sin energi på talet istället och pratade i flerordsmeningar när han var strax över ett år. Kalle kan knappt säga något annat än "titta dä", "mamma" och "pappa".
Jesper lade sin energi på talet istället och pratade i flerordsmeningar när han var strax över ett år. Kalle kan knappt säga något annat än "titta dä", "mamma" och "pappa".
-

HelenaS - Alltid online

15 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Barns hälsa & utveckling