När kan man boka?!
2 inlägg • Sida 1 av 1
När kan man boka?!
Min sambo fyller år i december och här om dagen sa han helt spontant att det skulle varit roligt om vi åkte på en kryssning någon gång. Då fastnade ju just den idén i mitt huvud då hans födelsedag närmar sig och jag vet aldrig vad jag ska ge honom!
Jag har hittat en perfekt kryssningsresa på 2 dagar från Köpenhamn till Oslo på DFDS Seaways men det går inte att boka resa i januari 2009- utan bara t-o-m december 2008.
Kan man kanske ringa dit och beställa eller går det först att boka fr.o.m. i januari??? Någon som varit med om något liknande? (jag är själv kryssnings-oskuld)
Förlåt att det blev lite rörigt
Jag har hittat en perfekt kryssningsresa på 2 dagar från Köpenhamn till Oslo på DFDS Seaways men det går inte att boka resa i januari 2009- utan bara t-o-m december 2008.
Kan man kanske ringa dit och beställa eller går det först att boka fr.o.m. i januari??? Någon som varit med om något liknande? (jag är själv kryssnings-oskuld)
Förlåt att det blev lite rörigt
- MissGanja
- Alltid online

Re: När kan man boka?!
Det borde gå och ringa och boka i januari tycker jag. Det är säkert något med deras bokningssystem som gör att nästa år inte kommit upp än bara.
Så prova och ring och hoppas på det bästa.
Så prova och ring och hoppas på det bästa.
- Taweret
- Alltid online

2 inlägg • Sida 1 av 1