När började ni på babysim?
30 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
När började ni på babysim?
Hur gammal var ditt barn när ni började på babysim?
Vill gå med Elvin men kurserna verkar starta först efter sommaren, är han för stor då för att det ska funka? Föddes 17 januari.
Vill gå med Elvin men kurserna verkar starta först efter sommaren, är han för stor då för att det ska funka? Föddes 17 januari.
-

Annie - Har vimedbarn.se som startsida

förlorar dom inte den reflexen som sluter luftvägarna när dom kommer under vatten om dom blir för många mån innan "doppet"
jag är inte säker
jag är inte säker
- emilie kinhult
- Alltid online

på hemsidan för det babysim ja amält mig til står att de aldrig kan bli för gamla för gamla. När min svägerska gick med sin dotter så va hon drygt 4 månader o då va hon yngst i hela gruppen.
-

ToToRo - Alltid online

Man kan börja när man vill. Nu mera vill man träna bebbarna att själv styra förmågan att stänga luftvägar och inte sätta igång reflexen, så det spelar ingen roll om reflexen försvunnit
Vi ska börja me Tuva nu och hon e 5 mån
-

oOTINDRAOo - Alltid online

För att tillägga, doppet gör de inte före 1 års ålder längre. Första kursen går mest ut på att barnet ska bli vant me vatten
-

oOTINDRAOo - Alltid online

Vi började samma dag som Oscar blev 4 månader och alla i gruppen är ungefär lika gamla... Vi har varit där 2 ggr och han älskar det!
- Bilagor
-
- 080129 002.JPG (48.63 KB) Visad 516 gånger
-

lizzzie - Alltid online

hJohanna H skrev:Är era småttingar inte rädda? Fast vi är jättelugna o vattnet lagom (provat i badkaret) så blir Ida jätterädd o vi tar upp henne då... Jättefina badbilder Josephine!
brukar ni ge henne mat innan ni badar? vi gjorde som dom sa på BB o väntade 30-40 min efter mat innan vi badade henne o då skrek hon som en illbatting så fort hon kom i vattnet, men sen provade vi o bara vänta 5 min, då kopplade hon av o började njuta av badet
-

Kajsavarg - Alltid online

30 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Återgå till Barnaktiviteter & Barnkalas