När börja med sex??
9 inlägg • Sida 1 av 1
När börja med sex??
Hur länge väntade ni andra innan ni började med sex igen? Jag trodde ett tag under gravven att jag tappat sexlusten för alltid, men ganska snart efter Julian kom ut har jag börjat bli lite sugen igen. Jag är dock JÄTTERÄDD för att det ska göra ont och tror inte jag kan slappna av alls, så jag kommer nog vänta några veckor i af. Undrar bara hur ni andra gjort och hur det funkat.
- Aurora
- Alltid online

Re: När börja med sex??
vi väntade i 10 veckor.. det kändes lagomt för oss =) sen finns det ju dom som har det nästan direkt efter & dom som väntar lääänge.. beror väl på om man har lust & hur man känner sig "där nere" =)
-

evelinah - Alltid online

Vi hade sex första gången på dagen sju veckor efter förlossningen,
avslaget var helt borta en vecka innan för före det ville då inte jag eftersom jag kände mig som.. Ja nu tar jag framsidan istället, en älgs andedräkt där nere.
Det var såklart skitläskigt först och jag kände mig gigantisk men ont gjorde det inte,
en vecka efter testade vi en gång till och dåvar det lite bättre men ändå inte helt okej.
Två veckor efter det var allt som vanligt och nu känns det precis som innan,
knipövningar is the shit! Haha
Det viktigaste är väl att slappna av och inte skynda,
kanske svårt om bebisen skulle vakna men man får passa på när dom sover
avslaget var helt borta en vecka innan för före det ville då inte jag eftersom jag kände mig som.. Ja nu tar jag framsidan istället, en älgs andedräkt där nere.
Det var såklart skitläskigt först och jag kände mig gigantisk men ont gjorde det inte,
en vecka efter testade vi en gång till och dåvar det lite bättre men ändå inte helt okej.
Två veckor efter det var allt som vanligt och nu känns det precis som innan,
knipövningar is the shit! Haha
Det viktigaste är väl att slappna av och inte skynda,
kanske svårt om bebisen skulle vakna men man får passa på när dom sover
- Danem
- Alltid online

Vi väntade tre veckor o det var helt ok, kände mig lite "stor" men det gick över efter ett par veckor. Det värsta var dock att det började spruta mjölk ur tuttarna på mig och min sambo blev dyblöt o så var det så länge jag ammade tyvärr så det var sex med bh på.. Kan ju vara bra att vara förberedd på även om det kanske inte är så för alla
Sova på "våta fläcken" fick en ny innebörd ha ha 
- yra
- Alltid online

Yra: hahah vilka roliga bilder jag får i skallen nu...
Vi väntade till efter efterkontrollen 6v efter FL. (många efter nu...) Men när jag fick höra att allt läkt fint osv så blev jag superblyg...så det tog 2v till. Jag upplevde mig inte större ALLS, tvärtom!! Det kändes precis som första gången ever liksom...
För mig var det bara göra det för att få det ur vägen, det var först 2:a gången det var skönt...jag var alldeles för spännd.
Vi väntade till efter efterkontrollen 6v efter FL. (många efter nu...) Men när jag fick höra att allt läkt fint osv så blev jag superblyg...så det tog 2v till. Jag upplevde mig inte större ALLS, tvärtom!! Det kändes precis som första gången ever liksom...
För mig var det bara göra det för att få det ur vägen, det var först 2:a gången det var skönt...jag var alldeles för spännd.
- sprallos
Danem; ja, det där äckliga avslaget måste ju bort först! Blä!
Yra; haha, det låter jätteroligt!
Tja, vi får väl se när jag vågar...kliar rejält i stygnen nu, så jag väntar nog ett tag till.
Yra; haha, det låter jätteroligt!
Tja, vi får väl se när jag vågar...kliar rejält i stygnen nu, så jag väntar nog ett tag till.
- Aurora
- Alltid online

Jag väntade i alla fall till efter efterkontrollen så man vet att det är läkt därnere.
Annars beror det ju på hur du själv känner det. Vill du köra så kör. Vill du vänta, så vänta.
Annars beror det ju på hur du själv känner det. Vill du köra så kör. Vill du vänta, så vänta.

-

Redhotwera - Alltid online

samma här som för sprallos, kände mej absolut inte stor utan tvärtom.. tajt som tusan, haha..
-

evelinah - Alltid online

Jag var supersugen nästan direkt när vi kom hem, likaså min pojkvän. Vi har dock väntat efter som mitt avslag inte försvunnit (det var uppehåll några dagar men nu blöder jag igen), och så har vi inga kondomer hemma.. Har varit rätt öm och stygnen har kliat, men de är helt bort nu och jag känner mig faktiskt som vanligt! Försöker knipa så gott det går men det är svårt att veta vad som är rätt.
- Elinor
- Gillar vimedbarn.se

9 inlägg • Sida 1 av 1

[/url[url=http://lilypie.com]