My makeover! Damn.
12 inlägg • Sida 1 av 1
My makeover! Damn.
[Först o främst - oj, vad många kort det blev] Härmas lite jag med, med ett makeover inlägg =D Kan inte sluta krångla med håret! Blir galen, he he. Varit blond hela livet, tills skrutt föddes, då färgade jag det lite mörkare & jag mekkat sen dess. Haft lite olika, kanske inte syns så bra på korten. Orkade inte leta efter fler, varit lite mer rödhårig & bröte me.
Nu senaste tröttnade på det bruna håret - blev ultra-blond.
Fick ett utbrott på peruken & färgade över det häromdagen. Blev lila/gråhårig. Humm. Färgade igen - blev grön/brunhårig. Humm igen.
Sen färgade jag en gång till - klippte mej lite & gjorde ljusa slingor. Nu ser jag alltså ut såhär, vad tycks? =) Jag tycker det e helt okej ut för att vara "hemmagjort". Zzz.. sängen nästa. Natti, mamas*
Nu senaste tröttnade på det bruna håret - blev ultra-blond.
Fick ett utbrott på peruken & färgade över det häromdagen. Blev lila/gråhårig. Humm. Färgade igen - blev grön/brunhårig. Humm igen.
Sen färgade jag en gång till - klippte mej lite & gjorde ljusa slingor. Nu ser jag alltså ut såhär, vad tycks? =) Jag tycker det e helt okej ut för att vara "hemmagjort". Zzz.. sängen nästa. Natti, mamas*
Senast redigerad av evelinah tis apr 21, 2009 15:21, redigerad totalt 1 gång.
-

evelinah - Alltid online

Re: My makeover! Damn.
Jag tycker att du är superfin i alla färgerna! Du passar i både mörkt och ljust, men det blev jättesnyggt med luggen. Jag är svag för lugg, men krånglar hela tiden om jag ska ha eller inte. Nu när jag ser dig så vill jag ha lugg igen.
-

vildasol - Alltid online

det ultrablonda var ju coolt som sjutton men snyggast var nog den sista ändå
hot mama! 
-

fru Wahlström - Alltid online

visst e det roligt å hålla på å dona me håret
..
jag tycker du passar i alla dom där faktiskt...men senaste bilden e perfekt =) .
Jag borde nog oxå göra en makover till snart
.... mina extensions e ute nu (höll i 2 månader, vilket frisören sa oxå da men det gick fort ) så nu e jag korthårig igen ... skönt på ett sett men till sommaren (juni) ska jag lägga in håret igen 
jag tycker du passar i alla dom där faktiskt...men senaste bilden e perfekt =) .
Jag borde nog oxå göra en makover till snart
- Tigi
- Alltid online

snyft, ni e ju så söta allihop =) jag e nog också nöjdast med det senaste.. tyckte det blonda var snyggt med men det var så jämt & såå jädra ljust, kändes som jag lyste över hela stan när jag kom gåendes
vildasol - jag krånglar också med luggen, suck. haha. tycker jag har så hög panna så jag döljer den gäna med lugg, hehe.. men typ en vecka efter varje gång jag klippt den ångrar jag mej & orkar inte göra i ordning den. så då sätter jag upp den & väntar på att den ska växa ut. sen klipper jag igen. & fortsätter så. brukar du ha rak eller sned lugg? =)
tigi - ja, det e ju ur-kul att mekka med håret. kan inte ge mej nu när jag väl kommit igång. ska försöka hålla mej till denna färgen nu & inte slita så mycket på håret, blev en del blonderingar
vad kul med extensions, har velat göra det för jag har så tunt hår.. men aldrig blivit av. fått för mej att det e så krångligt att sköta.. men jag vet inte varför =)
tack igen, alla söta mammor =)
vildasol - jag krånglar också med luggen, suck. haha. tycker jag har så hög panna så jag döljer den gäna med lugg, hehe.. men typ en vecka efter varje gång jag klippt den ångrar jag mej & orkar inte göra i ordning den. så då sätter jag upp den & väntar på att den ska växa ut. sen klipper jag igen. & fortsätter så. brukar du ha rak eller sned lugg? =)
tigi - ja, det e ju ur-kul att mekka med håret. kan inte ge mej nu när jag väl kommit igång. ska försöka hålla mej till denna färgen nu & inte slita så mycket på håret, blev en del blonderingar
tack igen, alla söta mammor =)
-

evelinah - Alltid online

12 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Foto & scrapbooking