morgonmys i mammas säng
11 inlägg • Sida 1 av 1
morgonmys i mammas säng
Tänk att man kan gå från att vara rätt missnöjd och less i sin egen säng, till att bli knäpptyst och nöjd i mammas...
Det är nästan så man minns känslan själv...att få krypa ner i föräldrarnas säng...
- sprallos
Mysigt
Tuva brukar äta frukost i vår säng å sen så myser vi en stund, så sen äter hon lite till, sen somnar vi en liten stund igen hehe (om vi inte har nån tid att passa) ofta går vi upp vid tio. Det är rätt skönt!
-

oOTINDRAOo - Alltid online

Han brukar börja knorra vid 7 snåret och om jag låssas sova och inte bryr mig så KAN han somna om....men max 30-45 min. Vid 8 SKA vi upp, men då kan jag lyfta över honom och bara kramas ett tag, dra upp rullgardinen osv. Sen kliver vi upp, klär oss båda två och sen äter jag frukost...sen får han, runt 08:30.
- sprallos
det såg riktigt mysigt ut... Liam brukar förnärvarande hamna i min säng på natten då ja somnar ammandes honom
o det e väl sällan han e så glad på mrogonen... har väl hänt ett fåtal gånger
-

ToToRo - Alltid online

Ja, visst är det mysigt. Här gör vi samma sak, Joel får komma över till mammas säng på morgonen när han vaknar till vid 8-9 tiden...
Då räcker det att jag bara pratar lite med honom eller tittar på honom så är han helnöjd och bara öser på med sina härliga leenden!
Och Victor är ju lika söt som han alltid är!!
Och Victor är ju lika söt som han alltid är!!
-

Nelia - Alltid online

Gopojken då,klart man blir nöjd i mammas säng där kramarna finns =)
Lisen är också en sån där rackare, hon sätter igång runt 7 på morgonen, men så fort jag lyfter upp henne och hon får ligga i våran säng så kan hon lugnt somna om till 9 utan problem...hon ska dessutom helst ligga väldigt nära och gosa en stund först
Lisen är också en sån där rackare, hon sätter igång runt 7 på morgonen, men så fort jag lyfter upp henne och hon får ligga i våran säng så kan hon lugnt somna om till 9 utan problem...hon ska dessutom helst ligga väldigt nära och gosa en stund först
-

soltrollet - Alltid online

11 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Foto & scrapbooking