Morgonen
10 inlägg • Sida 1 av 1
Morgonen
Vad är det första ditt barn gör på morgonen?
Jennifer bär in massa saker till sängen på kvällen som hon vill ha med sej när hon ska sova, grodan, dockan, pusslet, kaninboken osv osv. Alla dessa saker startar hon dagen med att springa fram o tillbaka och lägga ut i köket istället
Jennifer bär in massa saker till sängen på kvällen som hon vill ha med sej när hon ska sova, grodan, dockan, pusslet, kaninboken osv osv. Alla dessa saker startar hon dagen med att springa fram o tillbaka och lägga ut i köket istället
-

acko - Alltid online

Kalle vaknar först, runt 06.00, och vill ha välling. Sen får han ny blöja och kläder för dagen, och så får han vara med när jag och Anders gör oss iordning.
07.00 väcker jag och Kalle Jesper. Han är lite mer morgontrött och vill helst bara sätta sig i soffan och glo på TV, men det får han bara den lilla stund det tar för mig att fixa frukost.
07.00 väcker jag och Kalle Jesper. Han är lite mer morgontrött och vill helst bara sätta sig i soffan och glo på TV, men det får han bara den lilla stund det tar för mig att fixa frukost.
-

HelenaS - Alltid online

ashe2 skrev:Just nu är det första hon gör när vi kommer ner att springa in till granen och peka på alla kulor och berätta om det är mamma eller pappa som hjälpt henne att sätta dit just den kulan
Jennifer är också fascinerad och stolt över julgranen
-

acko - Alltid online

10 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Barns hälsa & utveckling