Mora-vistelse
9 inlägg • Sida 1 av 1
Mora-vistelse
Jahapp , då har vi anlänt till Mora. Skillnaden e stor kan man säga
Jämfört med Göteborg.
Hon får sova i vaggan som man själv sov i som liten .. som morfar har gjort! .. den e sååå fin och toppenskick trots hög ålder
Här kan man kalla det öde , promenader mitt ute i ingenstans
hi hi ... men en gräsligt rutig med okej vagn som jag har här uppe för att slippa släpa med mig min från götet. Den funkar perfekt här uppe
.. ingen bugaboo här inte *fniss* 
Hon får sova i vaggan som man själv sov i som liten .. som morfar har gjort! .. den e sååå fin och toppenskick trots hög ålder
Här kan man kalla det öde , promenader mitt ute i ingenstans
-

nita - Alltid online

Vilken fin vagga..
Det är tur att man har föräldrar som sparar grejer.
Lisen fick sova i min gamla spjälsäng när vi var hos mina föräldrar och den har ju också några år på nacken
Smart att ha en vagn där, det ska jag nog skaffa också.. Är ju bökigt att släpa med sej en stor vagn 50 mil när man ska iväg och inte har en alltför stor bil...
Det är tur att man har föräldrar som sparar grejer.
Lisen fick sova i min gamla spjälsäng när vi var hos mina föräldrar och den har ju också några år på nacken
Smart att ha en vagn där, det ska jag nog skaffa också.. Är ju bökigt att släpa med sej en stor vagn 50 mil när man ska iväg och inte har en alltför stor bil...
-

soltrollet - Alltid online

-

nita - Alltid online

Mysigt med vagga!
Tuvis hade en, men hon gillade inte den så mycket så det fick bli spjälsängen.
Men Nita, Hur kan du klara dig utan Bugaboo när du e i vildmarken? Då måste man ju ha en terrängvagn
Men Nita, Hur kan du klara dig utan Bugaboo när du e i vildmarken? Då måste man ju ha en terrängvagn
-

oOTINDRAOo - Alltid online

9 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Foto & scrapbooking