Möhippa IDAG ahhhhh...
22 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Möhippa IDAG ahhhhh...
....kom ett brev i brevinkastet nu vid 7 tiden. Jag skulle lösa ett korsord, ta mig till den platsen som blev i några rutor där, ta med en nyckel jag fick, ett gummiband och en tepåse. Ska vara där senast 9.30
Ahhhh undrar vad som händer hihihi...... scarry!
Ahhhh undrar vad som händer hihihi...... scarry!

- HelenaHbg
- Alltid online

Re: Möhippa IDAG ahhhhh...
Åhhhh, va spännande, haha!
Te-påse o gummiband, hehe.... va roligt!
Nervös?????????? EN timme kar!
Ha en trevlig dag!
Nervös?????????? EN timme kar!
Ha en trevlig dag!
- Ki27
- Alltid online

Nä oj shit... nu måste jag dra tihi jag e nog ganska nervös ändå. Hörs kanske imorgon (om jag orkar *ler*)! puss puss

- HelenaHbg
- Alltid online

Oj vad spännande! Jag vill också höra hur din möhippa blev! Hoppas de var snälla och sansade. =D
-

moia - Alltid online

Ojojoj vilken härlig dag det var igår! Berättar lite snabbt här:
Infann mig på det stället som jag fick fram genom korsordet. Knutpunkten (Helsingborgs central kan man säga). Stod där ett tag med min nyckel i fickan som jag fick i kuvertet. Tänkte att okej jag testar den i de skåpen man låser in saker i. Och vips den passade där.
I skåpet låg ett kuvert till, skulle kasta om bokstäverna i ett ord och ta mig dit och prata med killen bakom disken.
Väl där fick jag en stor påse baguetter och ett till kuvert.
Nu fick jag 130:- att handla något rött och vitt för. Sagt och gjort, Systemet öppnade om 10min, bara att vänta utanför med alla allkisar. Aldrig varit på Systemet så tidigt.
Där inne fick jag fatt i en flaska av var och fick sedan ett till kuvert av dem där.
Jag skulle nu bege mig till Grytan som kokar av vänskap! (Grytan är ett ställe i en park i Hbg där man har mycket konserter mm.)
Där satt alla mina underbara vänner och svägerskor!!
Vi fikade och skålade, fick på mig tiara och slöja sen bar det av ner till båtarna och färjan över sundet. Tåget till Köpenhamn och sen femkamp på Tivoli och karusellåkande! Hemresa, hem till en kompis, byta om, SingStar.
Var på Harrys och käkade, snackade, skrattade och dansade hela natten lååååång!!!!!
Underbart!!!!!!!
Infann mig på det stället som jag fick fram genom korsordet. Knutpunkten (Helsingborgs central kan man säga). Stod där ett tag med min nyckel i fickan som jag fick i kuvertet. Tänkte att okej jag testar den i de skåpen man låser in saker i. Och vips den passade där.
I skåpet låg ett kuvert till, skulle kasta om bokstäverna i ett ord och ta mig dit och prata med killen bakom disken.
Väl där fick jag en stor påse baguetter och ett till kuvert.
Nu fick jag 130:- att handla något rött och vitt för. Sagt och gjort, Systemet öppnade om 10min, bara att vänta utanför med alla allkisar. Aldrig varit på Systemet så tidigt.
Där inne fick jag fatt i en flaska av var och fick sedan ett till kuvert av dem där.
Jag skulle nu bege mig till Grytan som kokar av vänskap! (Grytan är ett ställe i en park i Hbg där man har mycket konserter mm.)
Där satt alla mina underbara vänner och svägerskor!!
Vi fikade och skålade, fick på mig tiara och slöja sen bar det av ner till båtarna och färjan över sundet. Tåget till Köpenhamn och sen femkamp på Tivoli och karusellåkande! Hemresa, hem till en kompis, byta om, SingStar.
Var på Harrys och käkade, snackade, skrattade och dansade hela natten lååååång!!!!!
Underbart!!!!!!!

- HelenaHbg
- Alltid online

Vad härligt det låter
verkar som om dom var snälla och du/ni fick en mysig dag tillsammans.
- Taweret
- Alltid online

22 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2