Mitt första år
17 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Mitt första år
Skrev dina föräldrar en sån där Mitt första år bok om dej? Det gjorde tyvärr inte mina... men min sambos gjorde det! den är jätterolig att bläddra i !
-

acko - Alltid online

Xena66 skrev:Nej! Jag var delvis på ett barn hem mitt första levnads år!
Nämen! Din mamma försvann helt, men hur ofta träffade du din pappa? Förstod av den andra tråden att du minns honom ganska tydligt iaf?
Senast redigerad av acko mån dec 17, 2007 10:25, redigerad totalt 1 gång.
-

acko - Alltid online

Helen skrev:Nej,,,sånt sysslade inte min mamma med,,tyvärr. Finns bara en bild på mig också,,,då var jag 2 år.
Dina föräldrar var rätt struliga har jag förstått... med tanke på det du skrev om när ni åkte båt på sommaren...
Är du lik Zelda på den bilden?
-

acko - Alltid online

ashe2 skrev:Mamma skrev, massor i början sedan stannade det av. Hon har bara fyllt i de kanske 5 första tänderna t.e.x men det finns massa roliga kortTyvärr ser jag ut som en apa på de flesta
-

Xena66 - Alltid online

acko skrev:Xena66 skrev:Nej! Jag var delvis på ett barn hem mitt första levnads år!
Nämen! Din mamma försvann helt, men hur ofta träffade du din pappa? Förstod av den andra tråden att du minns honom ganska tydligt iaf?
Pappa hade jag kontakt med hela tiden mer eller mindre det var för min skull han slutade att supa,båda mina föräldrar var också alkholister så det är rent ut sagt ett jävla under att man inte har några alkoholskador från födseln!!
-

Xena66 - Alltid online

Xena66 skrev:acko skrev:Xena66 skrev:Nej! Jag var delvis på ett barn hem mitt första levnads år!
Pappa hade jag kontakt med hela tiden mer eller mindre det var för min skull han slutade att supa,båda mina föräldrar var också alkholister så det är rent ut sagt ett jävla under att man inte har några alkoholskador från födseln!!
Ja visst är det?? Jag har också tänkt på det,,,att det är ett under att man är helt skapt.....iofs så föddes jag väldigt liten,,,ca 1500g tror jag det var,,,,,ringde till sjukhuset och fick uppgifter om detta.
-

Helen - Alltid online

Helen skrev:Xena66 skrev:acko skrev:Xena66 skrev:Nej! Jag var delvis på ett barn hem mitt första levnads år!
Ja visst är det?? Jag har också tänkt på det,,,att det är ett under att man är helt skapt.....iofs så föddes jag väldigt liten,,,ca 1500g tror jag det var,,,,,ringde till sjukhuset och fick uppgifter om detta.
Ja det var inte mycket,jag ska försöka att leta igen min gammla bvcbok och se vad det står för födelsevikt på mig i den och står det inte så kanske man kan göra som dig om man vill veta.Kram
-

Xena66 - Alltid online

17 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Återgå till Barns hälsa & utveckling