Mitt barn har Reflux
3 inlägg • Sida 1 av 1
Mitt barn har Reflux
För dryg en vecka sen fick vi äntligen en diagnos på lilla Tove, hon har reflux. Hon har under lång tid gnällt, gråtit, sovit dåligt och för 2 v sen började hon äta sämre efter att ha krånglat med amningen en tid. Vikten går inte upp som den ska och hon verkar inte komma till ro varken dag eller natt. Dagtid sover hon numera ofta bara en kvart och är då otröstlig framåt em. Gallskriker vissa dgr efter två klunkar..
De tror det blivit sår i matstrupen. Hon får sen ett par dgr medicin. Än så länge ingen märkbar förbättring tyvärr.
finns det någon mer som har ett barn m reflux, eller som har haft? är fruktansvärt jobbigt det här och att kunna bolla med nån i samma situation vore skönt..
tove är 3 månader på söndag.
De tror det blivit sår i matstrupen. Hon får sen ett par dgr medicin. Än så länge ingen märkbar förbättring tyvärr.
finns det någon mer som har ett barn m reflux, eller som har haft? är fruktansvärt jobbigt det här och att kunna bolla med nån i samma situation vore skönt..
tove är 3 månader på söndag.
- helenaeg
- Har vimedbarn.se som startsida

Re: Mitt barn har Reflux
Åå vad trist... =/ har tyvärr ingen erfarenhet... hoppas verkligen att medicnen börjar verka och att Tove får börja må bättre!
- laisa86
- Alltid online

3 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Barns hälsa & utveckling