Mios födelsedag!! Kärlek*
27 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Mios födelsedag!! Kärlek*
Mio tackar (i sömnen dock) alla barn & mammor för alla grattishälsningarna! =) La in ett kort på en liten liten Mio i stora kläder, när vi skulle hem från BB också. Kan man vara så liten? Hehe..
-

evelinah - Alltid online

Är fina lilla Mio redan ett helt år? Wow! Stort grattis från mig och Vincent som säkert skulle ge Mio en stor puss på munnen om han varit där (han har börjat bli lite pussig på sistone, gullungen). =D Vilken fin tårta - ser supersmaskig ut, och härliga kalasbilder.
-

moia - Alltid online

Stort grattis Mio!
Jätte fin tårta! Visst går det läskigt fort!
-

Shrin - Alltid online

tack tack igen =)
Sitamioa - ja, ett helt år! och en dag också jue
alla andra med barn har ju alltid sagt hur fort det går, men inte trodde man att det skulle gå så himla fort. hjälp! Hehe. Mio skulle nog pussa på ALLA barn här inne om hon fick.. hon är en riktig pussgurka! =) idag har hon börjat kramas också.. tokmysigt..
visst var hennes tårta fin? vet dock inte om den var god för jag åt av den andra.. men Mio gillade den, hon som aldrig vill äta själv annars åt så fint med sked utan att spilla! då vet vi ju att hon kan iaf
Sitamioa - ja, ett helt år! och en dag också jue
visst var hennes tårta fin? vet dock inte om den var god för jag åt av den andra.. men Mio gillade den, hon som aldrig vill äta själv annars åt så fint med sked utan att spilla! då vet vi ju att hon kan iaf
-

evelinah - Alltid online

Grattis i efterskott till Mio hipp hipp hurra!! Tänk att det redan gått ett helt år. Hoppas hon hade en jätte fin dag:)
-

m83 - Har vimedbarn.se som startsida

27 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2