min lilla pärla bara växer
13 inlägg • Sida 1 av 1
min lilla pärla bara växer
hon börjar bli så stor nu..kan inte förstå vart tiden har tagit vägen.det känns som hon kom för en vecka sen..
- Bilagor
-
- lite häftigt
- Felicia 3.jpg (44.96 KB) Visad 102 gånger
-
- felicia 2.jpg (45.86 KB) Visad 103 gånger
-

veronica82 - Alltid online

-

ToToRo - Alltid online

Johanna H..ja hon är väldigt stark i nacken.jag var till Bvc för 2 veckor sen..BM sa också att hon var jätte stark..förat gången vi var där var hon 5 dagar då kunde hon också göra så men inte lika länge.. kortet är tagit efter vi hade varit där
-

veronica82 - Alltid online

Ja en liten sötnos är det.
Så där glad ser aldrig min lilla ut när jag lägger henne på mage... usch va arg hon blir då
Så där glad ser aldrig min lilla ut när jag lägger henne på mage... usch va arg hon blir då
-

soltrollet - Alltid online

Vad fin hon är! Och jätteduktig ju! Det var verkligen tidigt hon började lyfta huvudet!
Nikki hatar, eller iaf tills ganska nyligen hatade hon att ligga på mage. Innan hon kunde lyfta upp huvudet låg hon bara med näsan ner i golvet och skrek av förbannelse samtidigt som hon viftade med armarna ner längs med kroppen. Såg så roligt ut!
Nikki hatar, eller iaf tills ganska nyligen hatade hon att ligga på mage. Innan hon kunde lyfta upp huvudet låg hon bara med näsan ner i golvet och skrek av förbannelse samtidigt som hon viftade med armarna ner längs med kroppen. Såg så roligt ut!
- Rebl
13 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Foto & scrapbooking