Min lilla ängel Rose
44 inlägg • Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
Min lilla ängel Rose
Rose Josefine föddes på julafton 2008 31+5 vckor var hon är hon kom till världen med akut kejsarsnitt pga lågt hjärtljud.
Hon fick komma hem den 4 januari 2009 på Steven's 25 årsdag. Hon var 12 dagar gammal när hon kom hem.
Veckan hon kom hem gick bra, hon åt och sov bra. Men under lördagen så hade hon feber, och på söndagen så var det ännu värre. Hon slutade andas hemma och vi fick panik, åkte till sjukhuset på en gång. Läkarna fick liv i henne på en gång,
Hon fick anfall när hon var på sjukhuset, nån slags feber anfall. Hon fick 7 anfall både under dagen och natten
Vi fick veta den 14 januari att Rose hade hjärnhinneinflammation (stavning). Under den 15 januari febern gick ner och hon fick inga anfall. Hon fick en stort anfall på kvällen den 15 januari.
Läkarna fick inte tillbaka henne och kl 18.58 Torsdagen 15 Januari dödförklarade läkarna Rose.
Jag kan inte fatta att hon är borta. Ville inte förlora henne som jag hade förlorat Josefine
Hon fick komma hem den 4 januari 2009 på Steven's 25 årsdag. Hon var 12 dagar gammal när hon kom hem.
Veckan hon kom hem gick bra, hon åt och sov bra. Men under lördagen så hade hon feber, och på söndagen så var det ännu värre. Hon slutade andas hemma och vi fick panik, åkte till sjukhuset på en gång. Läkarna fick liv i henne på en gång,
Hon fick anfall när hon var på sjukhuset, nån slags feber anfall. Hon fick 7 anfall både under dagen och natten
Vi fick veta den 14 januari att Rose hade hjärnhinneinflammation (stavning). Under den 15 januari febern gick ner och hon fick inga anfall. Hon fick en stort anfall på kvällen den 15 januari.
Läkarna fick inte tillbaka henne och kl 18.58 Torsdagen 15 Januari dödförklarade läkarna Rose.
Jag kan inte fatta att hon är borta. Ville inte förlora henne som jag hade förlorat Josefine
- JimmysMamma
Re: Min lilla ängel Rose
skrev i tråden på minbebis men skriver här med... vilken fruktansvärd otur ni har haft.... det är verkligen så fruktansvärt orättvist livet ibland... massor med kramar till er i all er sorg efter era små flickor...
- ejin
- Alltid online

massor med kramar... söta Rose.
- Ki27
- Alltid online

Gråter för er skull, en sådan fruktansvärd förlust... vilken vacker liten Rose ni har, en sådan vacker fin och underbar ängel. Glöm inte alla underbara stunder ni fick, och bevara henne i ett ljust minne. Många kramar.
-

fru Wahlström - Alltid online

herregud... jag kan inte förstå den stora saknad du måste känna, det måste vara utom denna världen, men jag gråter och lider med dig. Att världen kan vara så orättvis och hemsk. Massa, massa kramar av tröst till er i de hemska tiderna.
- Liina
- Alltid online

Läser med en klump i halsen som nästan kväver mig....jag kan inte ens föreställa mig den sorg och chock ni måste genomlida just nu. Era stackare....stor kram!! Är detta ert andra änglabarn?? Hur överlever man??
- sprallos
Inget kan vara värre än att förlora ett barn. Tänker på er och hoppas ni kommer vidare i livet. Ni har ju en liten prins att ta hand om, det måste ändå vara den bästa trösten. Skickar massa styrkekramar.
- Kakan
- Alltid online

Tårarna rinner när jag läser och jag kan bara skicka ett meddelande för att visa att jag tänker på er. Inga ord kan beskriva hur mycket jag känner för er och hur mycket jag önskar att er verklighet vore annorlunda.
Kämpa på och ta hand om er...
Kämpa på och ta hand om er...
- _sofie
- Alltid online

sprallos skrev:Läser med en klump i halsen som nästan kväver mig....jag kan inte ens föreställa mig den sorg och chock ni måste genomlida just nu. Era stackare....stor kram!! Är detta ert andra änglabarn?? Hur överlever man??
Ja det är vårt andra änglabarn. Vårat första änglabarn var Josefine, hon var dödfödd den 5 Juli 2004.
Jag försöker fortfarande att överleva detta. Det ända man kan göra är att ta en dag i taget
- JimmysMamma
Åhhh... Vet inte vad jag skall skriva... Det finns ju inga ord...
Vill bara sända er en kram!
Vill bara sända er en kram!
-

Frixie - Moderator på Vimedbarn.se
Finner inga ord. Det måste vara det värsta man kan gå igenom.
Vet inte vad jag ska säga, men skickar miljontals styrke kramar!!
Vet inte vad jag ska säga, men skickar miljontals styrke kramar!!
-

miihmeow - Alltid online

Beklagar verkligen. Kan inte förstå hur det måste kännas men jag skickar en kram!
- LillaMalin
skickar en stor kram och hoppas att ni finner styrka i denna svåra stund. . .
-

ulrica42 - Alltid online

44 inlägg • Sida 1 av 3 • 1, 2, 3