Min Leon fyller 1 år!
34 inlägg • Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
Min Leon fyller 1 år!
Den 13 september var det ett helt år sen Leon kom ut ur min mage! Helt otroligt! 
Tyvärr blev det akut läge 12 dagar innan BF som slutade med snitt pga havandeskapsförgiftning, min moderkaka hade slutat fungera som den skulle, och Leon var undernärd och sjuk när han föddes, 2220 gram och 47 cm lång.
Ca tre veckor tog det innan vi fick åka hem med vårt lilla knyte.
Det har varit jobbiga turer upp och ner hela året... Han fick en liten hjärnskada nån gång före/när/efter han föddes, de vet inte... men det kan resultera till problem med finmotoriken. För tillfället är han muskelsvag i bålen så därför kan han inte sitta själv utan stöd än. Hoppas att det är något som går att träna upp!
Vi kämpar!
Han är iaf världens goaste lilla grabb som alltid, ja nästan alltid är på gott humör o skrattar åt allt, så man blir alldeles varm i hjärtat! Säger mest Pappa... men jag jobbar på Mamma, hihi!
Grattis min söta lilla groda!!!
Tyvärr blev det akut läge 12 dagar innan BF som slutade med snitt pga havandeskapsförgiftning, min moderkaka hade slutat fungera som den skulle, och Leon var undernärd och sjuk när han föddes, 2220 gram och 47 cm lång.
Ca tre veckor tog det innan vi fick åka hem med vårt lilla knyte.
Det har varit jobbiga turer upp och ner hela året... Han fick en liten hjärnskada nån gång före/när/efter han föddes, de vet inte... men det kan resultera till problem med finmotoriken. För tillfället är han muskelsvag i bålen så därför kan han inte sitta själv utan stöd än. Hoppas att det är något som går att träna upp!
Vi kämpar!
Han är iaf världens goaste lilla grabb som alltid, ja nästan alltid är på gott humör o skrattar åt allt, så man blir alldeles varm i hjärtat! Säger mest Pappa... men jag jobbar på Mamma, hihi!
Grattis min söta lilla groda!!!
- Ki27
- Alltid online

Re: Min Leon fyller 1 år!
vad kul! Håller tummarna för att musklerna går att träna upp!
GRATTIS LEON!!
GRATTIS LEON!!
- minimamma92
- Galen i vimedbarn.se

Grattis Leon, din goa lilla/stora gladfis till första födelsedagen, hipp hipp hurraaa!!!
-

moia - Alltid online

Hihiiii va han är söt!
Hippeti hippeti Hurraaaa till goaste lilla Leon!
Hoppas din dag blir fylld av skoj och ballonger!
KRAM från Robine och Loppan!
Hippeti hippeti Hurraaaa till goaste lilla Leon!
Hoppas din dag blir fylld av skoj och ballonger!
KRAM från Robine och Loppan!
-

Lyckans Lo - Alltid online

Tackar så mycket 
- Ki27
- Alltid online

34 inlägg • Sida 1 av 3 • 1, 2, 3